Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Innowacyjne zarządzanie realizacją projektów szkoleniowych dla optymalizacji kosztów operacyjnych oraz zwiększenia efektywności prowadzonych działań

kategoria
nazwa beneficjenta
STOWARZYSZENIE HUMANEO
wartość projektu
273 515,00 zł
dofinansowanie z UE
232 487,75 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
m. Nowy Sącz
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) W ramach projektu zamierzamy wprowadzić (wdrożyć) innowację procesową (nowy proces w przedsiębiorstwie) poprzez wykorzystanie nowych technologii cyfrowych w związku z koniecznością dokonania zmian procesów, sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności pandemii COVID-19, oraz wzmocnienia odporności na wypadek kolejnych podobnych kryzysów wywołanych stanem epidemii. W tym celu planujemy zakup oprogramowania gotowego w formie licencji (ENOVA365) oraz zakup usługi programistycznej niezbędnej do osiągnięcia pełnej wymaganej funkcjonalności systemu ENOVA365, polegającej na zintegrowaniu platformy Microsoft SharePoint z nowo nabytym systemem. Zwiększenie efektywności pracy jest związane z wymianą starego sprzętu komputerowego, który obecnie nie spełnia minimalnych wymagań sprzętowych określanych przez producenta systemu Enova365. W ramach projektu planujemy zakup 20 szt. komputerów dostosowanych systemowo do wprowadzenia innowacyjnego rozwiązania (zakup środków trwałych). Ostatnim elementem projektu, bez którego nie jest możliwa modernizacja cyfrowa przedsiębiorstwa, jest szkolenie wdrożeniowe, które za pomocą konkretnych przykładów zapozna użytkowników z funkcjami nowego systemu (zakup usługi szkoleniowej). Projekt zostanie zrealizowany w okresie 01.02.-30.04.2022r w siedzibie Humaneo, ul. Nawojowska 12, Nowy Sącz. W wyniku wprowadzenia innowacyjnego rozwiązania cyfrowego w postaci sytemu ENOVA365 dostosowanego do naszych potrzeb poprawi się proces zarządzania firmą (możliwość gromadzenia w jednym miejscu wszystkich niezbędnych danych i dokumentów, automatyzacja procesów, minimalizowanie ryzyka błędów), nastąpi ograniczenie kosztów (dojazdów/noclegów/spotkań), umocnienie relacji z partnerami biznesowymi (łatwiejszy kontakt, szybsze załatwienie spraw) oraz stabilizacja firmy na posiadanej pozycji rynkowej. Całość kosztów projektu wynosi: 273 515,00 zł, w tym kwota dofinansowania: 232 487,75 zł

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.