Internacjonalizacja marki Besco poprzez wejście na nowe rynki
Projekt ma na celu promocję wysokiej jakości wanien oferowanych przez firmę BESCO pod własną marką, na rynkach docelowych / Dania, Szwecja oraz Hiszpania/. Na potrzeby promocji opracowano Nowy Model Biznesowy / wykonany przez firmę zewnętrzną/. Realizacja projektu oparta jest na udziale, jako wystawca w międzynarodowych targach : ISH 2023 (jako wystawca) – w okresie kwalifikowalności są to targi o największej klasie/zasięgu oraz wzięcie udziału w misji gospodarczej podczas imprezy targowej Cevisama 2023 w Walencji w Hiszpanii. Kluczowe dla projektu stanowić będą zakupione specjalistyczne usługi doradcze związanych z wejściem na wybrane rynki – Szwecja, Dania, Hiszpania. W ramach usług zostaną wykonane: wyszukiwanie, selekcje partnerów zagranicznych na wskazanych nowych rynkach zagranicznych; analizy możliwości eksportowych przedsiębiorcy pod kątem współpracy z organizacjami międzynarodowymi i opracowania kompleksowej koncepcji nawiązania współpracy z wybraną organizacją międzynarodową. Ponadto zostaną zakupione usługi mające na celu opracowanie/zaprojektowanie materiałów promocyjnych na wybrane rynki docelowe: Hiszpania; Szwecja oraz Dania. Projekt finansowany ze środków własnych i przyznanej dotacji
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.