Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Siedlcach - Szkoły Podstawowej nr 2 i nr 12

kategoria
nazwa beneficjenta
MIASTO SIEDLCE
wartość projektu
7 733 543,98 zł
dofinansowanie z UE
968 403,03 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
m. Siedlce
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
działanie
12.1. REACT-EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt polega na głębokiej termomodernizacji pięciu budynków szkolnych w Siedlcach wraz z modernizacją systemów grzewczych i zastosowaniem odnawialnych źródeł energii. Projekt będzie realizowany w następujących dwóch szkołach publicznych: • Szkole Podstawowej nr 2; ul. Szkolna 2, • Szkole Podstawowej nr 12; ul. Unitów Podlaskich 16, W ramach inwestycji przewiduje się docieplenie obiektów (ściany zewnętrzne, stropodachy, ściany piwnic), wymianę okien i drzwi zewnętrznych, modernizację systemów grzewczych i ciepłej wody użytkowej, modernizację wentylacji, montaż paneli fotowoltaicznych. Nie przewidziano zmiany źródła ciepła, gdyż wszystkie budynki obu szkół są ogrzewane przez Przedsiębiorstwo Energetyczne PEC w Siedlcach (ciepło systemowe). Zakres robót jest zgodny z potrzebami poszczególnych budynków zidentyfikowanymi w audytach energetycznych, które opracowano dla każdego budynku odrębnie. W każdym audycie wskazano optymalny wariant przedsięwzięcia termomodernizacyjnego i okreslono szczegółowo jego zakres. Wskazano także ekologiczne efekty realizacji wariantu optymalnego. Wnioskodawca posiada wszystkie wymagane prawem dokumenty, niezbędne do przeprowadzenia inwestycji, w tym aktualne pozwolenie na budowę. Inspektor nadzoru inwestorskiego, wybrany zgodnie z ustawą pzp, będzie sprawował nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji. Po zakończeniu termomodernizacji zostanie wykonany audyt energetyczny ex-post, który zweryfikuje oszczędność energii w wyniku realizacji projektu. Na okres realizacji projektu zostaną wykonane dwie tablice informacyjno-promocyjne – po 1 szt. w każdej szkole. Po zakończeniu inwestycji tablice informacyjno-promocyjne bedą zastąpione przez tablice pamiątkowe – po 1 szt. w każdej szkole. W ramach promocji beneficjent oraz szkoły na swoich stronach www umieszczą informację o projekcie. Wnioskodawca zabezpieczył środki finansowe na realizację projektu w projekcie budżetu na 2021 r. i w Wieloletniej Prognozie Finansowej.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.