Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Vinci – to platforma analityczna (SaaS) oraz zestaw usług doradczych w zakresie SEO i marketingu w Google, oparte o big data i autorskich algorytmach machine learning. Narzędzie oferuje zaplanowanie potrzebnych działań związanych z promocją za pomocą Google (kampanii SEO i SEM), określa ich przybliżony budżet oraz efekt końcowy i zwrot z kampanii. Nazwa Vinci to słowo zaczerpnięte z języka Włoskiego. W wolnym tłumaczeniu oznacza słowo zdobyć, ponieważ każda agencja interaktywna zajmująca się SEO i SEM, która będzie miła to narzędzie w posiadaniu, zdobędzie wdzięczność i uznanie klientów. Kolejną ważną rzeczą do jakiej odnosi się nazwa Vinci jest osoba człowieka, który jest uosobieniem frazeologizmu „człowiek Renesansu”, czyli Leonardo Da Vinci, jeden z najbardziej wszechstronnie uzdolnionych ludzi jakich znał świat. Tak samo nasze narzędzie będzie najbardziej kompletnym funkcyjnie, obecnie znanym na rynku.

nazwa beneficjenta
VINCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
1 204 939,60 zł
dofinansowanie z UE
896 142,00 zł
Województwo
lubelskie
Powiat
m. Lublin
program
Program Operacyjny Polska Wschodnia
działanie
1.1. Platformy startowe dla nowych pomysłów
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Vinci to pomysł skierowanym do klientów prowadzących handel i działalność w internecie. Przedstawiony pomysł to innowacyjna platforma analityczna SaaS dla SEO i marketingu w Google (w wersji na desktop i aplikacji mobilnej). Narzędzie ma oferować możliwość zaplanowania działań związanych z promocją za pomocą Google (kampanii SEO i SEM), określenia ich przybliżonego budżetu, efektu końcowego i zwrotu z kampanii. Będzie to możliwe przez wzbogacenie platformy o zestaw usług doradczych, opartych o big data i autorskie algorytmy machine learning. Ideą Spółki jest znaczne przyspieszenie pracy specjalistów SEO przy planowaniu kampanii marketingu w Google. Spółka zamierza w jednym rozwiązaniu skupić najważniejsze cechy 10 najpopularniejszych narzędzi funkcjonujących na rynku. Jako elementy innowacyjne oferty Spółka wskazuje połączenie najistotniejszych funkcjonalności 10 najpopularniejszych rozwiązań, możliwość automatycznego szacowania budżetów i osiągniętych celów kampanii oraz wskazania proponowanych działań i obszarów. Spółka dąży do zaproponowania jednego narzędzia analitycznego, które obejmie wszystkie najistotniejsze cechy 10 najpopularniejszych narzędzi na rynku. Dzięki temu, oraz zastosowaniu analizy big data oraz uczenia maszynowego Spółka zaproponuje: – jedno narzędzie zamiast wielu (zmniejszenie kosztów narzędzia i kosztów czasu pracy analityka) – innowacyjna możliwość szacowania budżetu kampanii – innowacyjna możliwość rekomendowania konkretnych działań w kampanii z poziomu narzędzia. Cechy takie jak: zaproponowanie możliwości przyszłych działań w obrębie kampanii oraz oszacowanie ich kosztów, na dzień dzisiejszy nie są dostępne na rynku co powoduje, że rozwiązanie nie ma konkurencji bezpośredniej, dlatego że te 2 rzeczy musi wykonać specjalista, zestawiając dane które otrzymuje z węższych funkcjonalnie narzędzi.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.