Vinci – to platforma analityczna (SaaS) oraz zestaw usług doradczych w zakresie SEO i marketingu w Google, oparte o big data i autorskich algorytmach machine learning. Narzędzie oferuje zaplanowanie potrzebnych działań związanych z promocją za pomocą Google (kampanii SEO i SEM), określa ich przybliżony budżet oraz efekt końcowy i zwrot z kampanii. Nazwa Vinci to słowo zaczerpnięte z języka Włoskiego. W wolnym tłumaczeniu oznacza słowo zdobyć, ponieważ każda agencja interaktywna zajmująca się SEO i SEM, która będzie miła to narzędzie w posiadaniu, zdobędzie wdzięczność i uznanie klientów. Kolejną ważną rzeczą do jakiej odnosi się nazwa Vinci jest osoba człowieka, który jest uosobieniem frazeologizmu „człowiek Renesansu”, czyli Leonardo Da Vinci, jeden z najbardziej wszechstronnie uzdolnionych ludzi jakich znał świat. Tak samo nasze narzędzie będzie najbardziej kompletnym funkcyjnie, obecnie znanym na rynku.
Vinci to pomysł skierowanym do klientów prowadzących handel i działalność w internecie. Przedstawiony pomysł to innowacyjna platforma analityczna SaaS dla SEO i marketingu w Google (w wersji na desktop i aplikacji mobilnej). Narzędzie ma oferować możliwość zaplanowania działań związanych z promocją za pomocą Google (kampanii SEO i SEM), określenia ich przybliżonego budżetu, efektu końcowego i zwrotu z kampanii. Będzie to możliwe przez wzbogacenie platformy o zestaw usług doradczych, opartych o big data i autorskie algorytmy machine learning. Ideą Spółki jest znaczne przyspieszenie pracy specjalistów SEO przy planowaniu kampanii marketingu w Google. Spółka zamierza w jednym rozwiązaniu skupić najważniejsze cechy 10 najpopularniejszych narzędzi funkcjonujących na rynku. Jako elementy innowacyjne oferty Spółka wskazuje połączenie najistotniejszych funkcjonalności 10 najpopularniejszych rozwiązań, możliwość automatycznego szacowania budżetów i osiągniętych celów kampanii oraz wskazania proponowanych działań i obszarów. Spółka dąży do zaproponowania jednego narzędzia analitycznego, które obejmie wszystkie najistotniejsze cechy 10 najpopularniejszych narzędzi na rynku. Dzięki temu, oraz zastosowaniu analizy big data oraz uczenia maszynowego Spółka zaproponuje: – jedno narzędzie zamiast wielu (zmniejszenie kosztów narzędzia i kosztów czasu pracy analityka) – innowacyjna możliwość szacowania budżetu kampanii – innowacyjna możliwość rekomendowania konkretnych działań w kampanii z poziomu narzędzia. Cechy takie jak: zaproponowanie możliwości przyszłych działań w obrębie kampanii oraz oszacowanie ich kosztów, na dzień dzisiejszy nie są dostępne na rynku co powoduje, że rozwiązanie nie ma konkurencji bezpośredniej, dlatego że te 2 rzeczy musi wykonać specjalista, zestawiając dane które otrzymuje z węższych funkcjonalnie narzędzi.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.