Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Wdrożenie elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów w procesach sprzedaży mebli.

category
Name of the beneficiary
"HEBAN" SP. Z O.O.
Project value
299 000,00 zł
Co-financing from the EU
254 150,00 zł
Voivodeship
mazowieckie
County
m.st. Warszawa
otwocki
pruszkowski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Zakres projektu obejmuje zakup oprogramowania niezbędnego do elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów w procesach sprzedaży mebli. Na bazie zakupionego rozwiązania szkieletowego zostanie stworzone zindywidualizowane rozwiązanie dla Wnioskodawcy w celu umożliwienia automatyzacji wymiany informacji (automatycznej komunikacji i realizacji procesów biznesowych). Planowane do wdrożenia innowacje techniczne i funkcjonalne umożliwią elektroniczny obieg i archiwizację dokumentacji przedsiębiorstwa, wyeliminowanie potrzeby kontaktów osobistych w procesach sprzedaży mebli, pełną zdalną kontrolę nad organizacją i wydajnością pracy. W celu realizacji przedsięwzięcia firma zleci wykonanie analizy przedwdrożeniowej która umożliwi odpowiednie zaprojektowanie i wdrożenie oprogramowania z uwzgl. automatyzacji przepływu informacji i danych. Kolejnym krokiem będzie zakup infrastruktury niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wdrażanego systemu.Następnie zakupi oprogramowanie wraz z pracami programistycznymi dostosowującymi je do specyfiki działalności firmy. Cały proces zostanie zakończony szkoleniem użytkowników dla zapewnienia efektywnego wykorzystywania możliwości funkcjonalnych rozwiązań informatycznych wdrażanych w ramach projektu. W wyniku realizacji projektu Wnioskodawca będzie mógł prowadzić procesy zarządcze, operacyjne i pomocnicze w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania informacyjno-komunikacyjne, dzięki czemu nastąpi ich optymalizacja i automatyzacja a co za tym idzie dostosowanie modelu działalności do warunków pandemii. Projekt jest uzasadniony planami rozwojowymi przedsiębiorstwa– dążenie do pełnej cyfryzacji i automatyzacji działalności, zwiększy jego konkurencyjność dzięki możliwościom pracy zdalnej w warunkach pandemii, usprawni procesy, zwiększy efektywność pracy i współpracy z klientami oraz stworzy możliwości poszerzenia rynków zbytu dzięki obsłudze zdalnej, bez konieczności osobistych spotkań, co jest ważne zwłaszcza w aspekcie

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl