Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wprowadzenie innowacji procesowej w celu zwalczania skutków pandemii COVID-19 poprzez opracowanie i wdrożenie rozwiązania cyfryzacyjnego

kategoria
nazwa beneficjenta
AMAZEMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
266 900,00 zł
dofinansowanie z UE
226 865,00 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
m.st. Warszawa
pruszkowski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest zakup oprogramowania i niezbędnej infrastruktury oraz wdrożenie działań dążących do zwiększenia cyfryzacji w firmie. Wnioskodawca dostrzega konieczność wdrożenia rozwiązań z zakresu cyfryzacji, co potwierdziła analiza przedwdrożeniowa. W oparciu o nią Wnioskodawca zaplanował zakup oprogramowania gotowego ERP (Microsoft Dynamics 365 Business Central). Zaplanowane do wdrożenia rozwiązania technologiczne umożliwią walkę z negatywnymi skutkami Covid-19. Projekt polega na wprowadzeniu (wdrożeniu) przez AMAZEMET innowacji procesowej – kompleksowego narzędzia wspomagającego efektywne zarządzania przedsiębiorstwem. System łączy w sobie narzędzia do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) i relacjami z klientami (CRM). System umożliwia automatyzację prac związanych z zarządzaniem elektronicznym obiegiem dokumentów w zakresie sprzedaży, planowania produkcji, logistyki, weryfikacji stanów magazynowych, obsługą administracyjno-rozliczeniową oraz świadczeniem usług w formule zdalnej. Dzięki automatyzacji wyżej wymienionych procesów obniżone zostaną koszty funkcjonowania ośrodka, automatyzacja procesów wymiany danych pomiędzy działami obniży także liczbę pomyłek i przyspieszy przepływ informacji, pomiędzy systemami wykorzystywanymi do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem. Wykorzystanie technologii cyfrowych jest niezbędne w związku z koniecznością dokonania zmian modelu biznesowego realizacji usług, potrzebą automatyzacji procesu świadczenia usług w formule zdalnej lub hybrydowej w warunkach epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności pandemii COVID-19 oraz wzmocnienia odporności na wypadek kolejnych podobnych kryzysów wywołanych stanem epidemii. Efektem projektu będzie zatem wprowadzenie innowacji procesowych w przedsiębiorstwie i poprawa jakości świadczonych usług.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.