Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Promocja marki produktowej "HORPOL" J.I.A.T Horeczy Sp. J. na arenie międzynarodowej

Name of the beneficiary
,,HORPOL" J.I.A.T HORECZY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Project value
513 200,00 zł
Co-financing from the EU
307 920,00 zł
Voivodeship
kujawsko-pomorskie
County
bydgoski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA 42799(2015/X) Projekt polega na promocji marki HORPOL na rynku międzynarodowym poprzez udział w programie promocji dla branży części samochodowych i lotniczych (PKD 27.40.Z). Firma HORPOL specjalizuje się w projektowaniu i produkcji lamp samochodowych, urządzeń odblaskowych oraz elementów z tworzyw sztucznych. Całość działalności dotyczy marki zastrzeżonej HORPOL, której produkty można przeglądać na stronie www.horpol.pl Rynkiem docelowym firmy jest branża motoryzacyjna i części zamienne do pojazdów samochodowych i rolniczych. Stąd firma wybrała imprezy targowe, na których pojawiają się kontrahenci z całego świata poszukujący lamp i oświetlenia do pojazdów wszelkiego typu. Poprzez projekt firma chce wypromować swoje produkty na rynkach perspektywicznych oraz zwiększyć eksport głównie w Europie, Rosji, USA i poznać nowy rynek Australii. W ramach projektu zdecydowano się wyłącznie na udział w targach jako wystawca w następujących działaniach: 1) MOTORTEC AUTOMECHANIKA Madryt, Hiszpania, marzec 2019 2) Australian Auto Aftermarket Expo Melbourne, Australia, kwiecień 2019 3) AGROSHOW BEDNARY, Polska, wrzesień 2019 4) SEMA Show Las Vegas, USA, listopad 2019 – rynek perspektywiczny 5) SOLUTRANS Lyon, Francja, listopad 2019 6) Agrotech Kielce, Polska, marzec 2020 7) TTM POZNAŃ, Polska, marzec 2020 8) KULJETUS–LOGISTIIKKA Finlandia, maj 2020 9) Elmia Lastbil, Joenkoeping, Szwecja, sierpień 2020 10) MIMS POWERED BY AUTOMECHANIKA , Rosja, sierpień 2020 – rynek perspektywiczny 11) AUTOMECHANIKA FRANKFURT, Niemcy, wrzesień 2020 12) AAPEX LAS VEGAS, USA, listopad 2020 – rynek perspektywiczny, stoisko narodowe. Firma zrealizuje na każdych targach promocję w postaci oznaczeń Marki Polskiej Gospodarki jako obowiązkowy element zabudowy wystawienniczej. Na rynek USA planuje się dodatk. działania prom. katalogi-5000 szt. HORPOL planuje projekt sfinansować ze środków własnych wypracowanych z zysków firmy biorąc pod uwagę możliwości i warunki konkursu (zalicz

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl