Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wzrost konkurencyjności firmy „MONTEX” oraz jej umocnienie na rynku poprzez inwestycję w środki trwałe i cyfryzację.

kategoria
nazwa beneficjenta
"MONTEX" TECHNIKA GRZEWCZA, SANITARNA I WENTYLACYJNA TADEUSZ ZIELIŃSKI
wartość projektu
434 178,93 zł
dofinansowanie z UE
299 999,85 zł
Województwo
łódzkie
Powiat
m. Piotrków Trybunalski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
działanie
13.1. REACT-EU dla przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności firmy, dotkniętej skutki pandemii oraz wzmocnienie jej pozycji na rynku i uodpornienie na przyszłe kryzysy poprzez działania inwestycyjne. Chcąc umacniać pozycję firmy na rynku wobec konkurencji, jak również móc się przygotować na przyszłe kryzysy konieczne jest inwestowanie w nowe maszyny, urządzenia, które usprawnią działalność firmy. Nowe urządzenia, pojazdy zwiększą konkurencyjność firmy. Dodatkowo wprowadzenie działań w obszarze cyfryzacji poprzez zakup programów do projektowania i kosztorysowania pozwoli na rozwinięcie usług i kontrole kosztów. Pandemia pokazała jak ważne jest aby móc wszystkie usługi świadczyć kompleksowo bez angażowania podwykonawców. Skutki pandemii, które do tej pory odczuwa firma i konieczność zaangażowania własnych środków finansowych nie pozwalają na działania inwestycyjne, które są tak potrzebne, by wzmocnić swoją pozycję na rynku i uodpornić na przyszłe kryzysy. Okres pandemii pokazał jak ważne jest przygotowanie firmy na przyszłe kryzysy. Dzięki zaplanowanemu do realizacji projektowi firma znacznie usprawni swoją działalność, poprzez umożliwienie wykonywania prac, które do tej pory nie mogły być wykonywane we własnym zakresie przy użyciu posiadanego sprzętu i musiały być zlecane albo ciężkim sprzętem, albo zlecane zewnętrznym firmą, co wydłużało okres realizacji i koszty. Projekt polega na zakupie środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych. Zakup programu do projektowania poszerzy wachlarz usług i możliwości projektowych w firmie oraz usprawni kontakt z klientem i ułatwi prowadzenie firmy. Realizacja projektu zwiększy konkurencyjność przedsiębiorstwa, które zostało dotknięte skutkami pandemii, poprzez poprawienie i usprawnienie procesu wykonywanych usług. W ramach projektu zakłada się realizację 4 zadań: doposażenie biura, magazynu, zakup mini koparki wraz z przyczepą transportową, zakup oprogramowania

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.