Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój e-usług w Urzędzie Miejskim w Sokółce

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA SOKÓŁKA
wartość projektu
818 740,00 zł
dofinansowanie z UE
694 905,81 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
sokólski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
działanie
11.1. Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest rozwój oraz wdrożenie nowych e-usług udostępnionych użytkownikom przez Urząd Miejski w Sokółce. Projekt umożliwi m.in. składanie wniosków, uzyskiwanie zaświadczeń, czy wnoszenie stosownych opłat. Udostępnionych zostanie łącznie 17 e-usług. Celem głównym projektu jest zwiększenie poziomu korzystania z e-usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Urzędzie Miejskim w Sokółce i ich udostępnianiu w sposób zapewniających ponowne wykorzystanie, dzięki wprowadzeniu szeregu e-usług. Projekt obejmuje: 1. Modernizację i integrację systemu dziedzinowego z Portalem mieszkańca 2. Wdrożenie Portalu mieszkańca 3. Opracowanie e-usług 4. Rozbudowę Modułu komunikacyjnego SMS 5. Rozbudowę: – Systemu Informacji Przestrzennej – Systemu GIS do Zarządzania Danymi Planistycznymi – Systemu do Zarządzania Rejestrem Decyzji o Warunkach Zabudowy i celu publicznego – Systemu do Zarządzania Ewidencją Dróg Gminnych Publicznych – Systemu GIS do zarządzania ewidencją miejscowości ulic i adresów 6. Integrację systemu elektronicznego obiegu dokumentów z systemem dziedzinowym 7. Testy bezpieczeństwa 8. Szkolenia Projektowane rozwiązania informatyczne wraz z dostarczanymi e-usługami będą zaprojektowane w sposób zapewniający spełnienie wymagań WCAG 2.1., zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Systemy teleinformatyczne w ramach projektu będą wdrażane zgodnie z wymaganiami dotyczącymi interoperacyjności wynikającymi z Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykorzystane zostaną metody uwierzytelniania użytkowników w oparciu o Węzeł Krajowy i inne metody. Z efektów projektu korzystać będą przede wszystkim mieszkańcy, przedsiębiorcy, urzędnicy, a także kierownicy Urzędu.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.