Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie e-usług z zakresu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Płaska

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA PŁASKA
wartość projektu
1 320 405,00 zł
dofinansowanie z UE
812 205,93 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
augustowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
działanie
11.1. Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest budowa i uruchomienie platformy e-usług dla mieszkańców, instytucji, przedsiębiorstw i innych podmiotów z Gminy Płaska poprzez zakup nowoczesnego systemu informatycznego, wdrożenie nowoczesnych urządzeń niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad siecią telemetryczną oraz zakup inteligentnych modułów do urządzeń celem zapewnienia komunikacji online. Dostęp do Portalu Mieszkańca i bieżące monitorowanie przez mieszkańców parametrów zużycia mediów (woda) daje pełen obraz tworzenia nowoczesnych interakcyjnych e-usług. Udostępnienie odczytów przez jednostkę dla głównych odbiorców spowoduje szybsze i rzetelniejsze rozliczanie zużycia, a e-usługi związane z mobilnymi płatnościami i dostępem do dokumentów online zapewnią oszczędność czasu i środków finansowych. Bieżące monitorowanie sieci umożliwi badanie przepływów oraz pozwoli w trybie natychmiastowym znaleźć i wykluczyć awarie. Realizacja przedmiotowego projektu pozwoli na wdrożenie nast. e-usług: 1. Zgłoszenie zużycia wody w Portalu Mieszkańca. 2. Zdalny odczyt poprzez wykorzystanie nowoczesnego systemu informatycznego i urządzeń niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad siecią telemetryczną oraz generowanie w Portalu Mieszkańca faktur z tytułu opłaty za zużycie wody oraz możliwość dokonania wpłaty za fakturę z tytułu zużycia wody przez klienta. 3. Zgłoszenie awarii. Inwestycja przyczynia się do osiągnięcia wskaźników: a) produktu: 1) Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja – 3 szt.; 2) Liczba uruchomionych systemów teleinformatycznych w podmiotach wykonujących zadania publiczne – 1 szt.; 3) Liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych – 5 osób; 4) Liczba urzędów, które wdrożyły katalog rekomendacji dotyczących awansu cyfrowego – 1 szt.; b) rezultatu: 1) Liczba pobrań/odtworzeń dokumentów zawierających informacje sektora publicznego – 1150 szt./rok. Przedmiotowy projekt wpisuje się w typ projektu a) oraz e).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.