Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

ORACOWANIE AUDYTÓW ENERGETYCZNYCH DLA TRZECH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY SUCHOWOLA

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA SUCHOWOLA
wartość projektu
33 000,00 zł
dofinansowanie z UE
24 750,00 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
sokólski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
działanie
5.3. Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedsięwzięcie zakłada opracowanie 3 szt. audytów energetycznych ex-ante dla następujących budynków stanowiących własność Gminy Suchowola: Urzędu Miejskiego w Suchowoli oraz Gminnego Ośrodka Kultury Turystyki i Sportu w Suchowoli; Szkoły Podstawowej w Suchowoli oraz Szkoły Podstawowej w Chodorówce Nowej. Dokumenty zostaną wykonane zgodnie z wymogami, o których mowa w Ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków ( t.j. Dz.U.2022.438 z późn. zm.), jak również w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U.2009.43.346 z późn. zm.). Zasadniczo dla każdego ze wskazanych obiektów budowlanych przewiduje się docieplenie przegród zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę grzejników z orurowaniem, modernizację oświetlenia wbudowanego poprzez montaż opraw LED, przebudowę kotłowni poprzez wstawienie pomp ciepła, a także wykonanie instalacji fotowoltaicznej. Dodatkowo w przypadku budynku Urzędu Miejskiego w Suchowoli oraz Gminnego Ośrodka Kultury Turystyki i Sportu w Suchowoli zaplanowano montaż rekuperacji. Rozwiązania termomodernizacyjne, które przewiduje się zrealizować na podstawie opracowanych audytów energetycznych doprowadzą, iż budynki o których mowa, jak ich elementy będą cechowały się parametrami energetycznymi przewidzianymi dla obiektów użyteczności publicznej określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U.2022 poz.1225 z późn. zm.).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.