Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wzrost jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych poprzez doposażenie Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie w nowoczesny sprzęt medyczny

nazwa beneficjenta
PLESZEWSKIE CENTRUM MEDYCZNE W PLESZEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
10 810 205,00 zł
dofinansowanie z UE
9 188 674,25 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
pleszewski
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
9.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest zakup sprzętu medycznego i aparatury medycznej dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie w celu poprawy jakości i dostępności usług medycznych realizowanych w ramach publicznej służby zdrowia.Zakres rzeczowy projektu obejmuje:1. Opracowanie studium wykonalności.2. Zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Oddziału Chirurgicznego:- szafa do przechowywania endoskopów – 2 szt.,3. Zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego, w tym:- Kolumna artroskopowa z wyposażeniem (monitor i kamera 4K, system pomp artroskopowych, konsola shaver z vaporyzatorem , co najmniej dwa komplety optyki artroskopowej) – 1 szt.- Napęd ortopedyczny – 1 szt.,- Aparat USG – 1 szt.,- Mobilny aparat RTG z ramieniem typu C – 1 szt.4. Zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, w tym:- zestaw do monitorowania pacjenta – 1 szt.,- łóżko do intensywnej terapii – 6 szt.,- respirator stacjonarny – 6 szt.,- zestaw do bezpośredniego monitorowania ciśnienia wewnątrzczaszkowego – 1 szt.5. Zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Bloku Operacyjnego:- aparat do znieczulenia – 4 szt.,- Defibrylator – 4 szt.6. Zakup wyposażenia dla Pracowni Hemodynamiki:- angiograf – 1 szt.,7. Zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Pracowni RTG:- aparat RTG stacjonarny – 1 szt.,- mobilny aparat RTG – 1 szt.8. Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem.9. Promocja projektu – zakup tablicy informacyjno-pamiątkowej.Efekty rzeczowe (produkty) realizacji projektu:- Liczba wspartych podmiotów leczniczych – 1 szt.- Liczba zakupionych karetek pogotowia – 1 szt.- Liczba zakupionych respiratorów – 6 szt.- Wartość zakupionego sprzętu medycznego- 10 769 000,00 zł.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.