Upowszechnianie elektronicznego zarządzania dokumentacją w podmiotach publicznych (systemy EZD PUW i EZD RP) oraz nowe funkcje systemu EZD RP [akronim: EZD-POPC]
Projekt ma na celu upowszechnianie standardów w zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz podnoszenie kompetencji pozwalających na cyfryzację procesów i procedur back-office administracji rządowej i przewiduje realizację następujących działań: 1) wsparcie szkoleniowe i doradcze w zakresie EZD PUW/EZD RP na rzecz podmiotów administracji rządowej zainteresowanych uruchomieniem produkcyjnym systemu klasy EZD oraz świadczenie indywidualnego wsparcia doradczego (helpdesk) dla podmiotów korzystających z EZD PUW; 2) wytworzenie i udostępnienie nowych funkcji systemu EZD RP, tj.: * modułu dziennika zdarzeń, który umożliwi administratorom jednostek posiadających swoje struktury zbieranie i analizę zdarzeń z poszczególnych instancji oraz centralne zarządzanie i kontrolę nad nimi (zarządzanie wieloma instancjami EZD); * modułu obserwacji poprawności funkcjonowania aplikacji w środowisku uruchomieniowym, czyli narzędzia wsparcia administratorów lokalnych EZD RP; * aplikacji podpisu cyfrowego chmurowego umożliwiającego skorzystanie z podpisu chmurowego na urządzeniu mobilnym; * kolektora statystyk z lokalnych instancji EZD RP, agregującego i przekazującego dane do Centrum Statystyk na potrzeby badania poziomu dojrzałości wykorzystania systemu – moduł centralny umożliwiać będzie eksport anonimowych raportów do systemów zewnętrznych np. dane.gov.pl. Stworzenie i udostępnienie powyższych modułów wynika ze zidentyfikowanych potrzeb jednostek administracji rządowej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.