Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Upowszechnianie elektronicznego zarządzania dokumentacją w podmiotach publicznych (systemy EZD PUW i EZD RP) oraz nowe funkcje systemu EZD RP [akronim: EZD-POPC]

nazwa beneficjenta
NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
wartość projektu
17 457 500,00 zł
dofinansowanie z UE
14 774 282,25 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Program Operacyjny Polska Cyfrowa
działanie
2.2. Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt ma na celu upowszechnianie standardów w zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz podnoszenie kompetencji pozwalających na cyfryzację procesów i procedur back-office administracji rządowej i przewiduje realizację następujących działań: 1) wsparcie szkoleniowe i doradcze w zakresie EZD PUW/EZD RP na rzecz podmiotów administracji rządowej zainteresowanych uruchomieniem produkcyjnym systemu klasy EZD oraz świadczenie indywidualnego wsparcia doradczego (helpdesk) dla podmiotów korzystających z EZD PUW; 2) wytworzenie i udostępnienie nowych funkcji systemu EZD RP, tj.: * modułu dziennika zdarzeń, który umożliwi administratorom jednostek posiadających swoje struktury zbieranie i analizę zdarzeń z poszczególnych instancji oraz centralne zarządzanie i kontrolę nad nimi (zarządzanie wieloma instancjami EZD); * modułu obserwacji poprawności funkcjonowania aplikacji w środowisku uruchomieniowym, czyli narzędzia wsparcia administratorów lokalnych EZD RP; * aplikacji podpisu cyfrowego chmurowego umożliwiającego skorzystanie z podpisu chmurowego na urządzeniu mobilnym; * kolektora statystyk z lokalnych instancji EZD RP, agregującego i przekazującego dane do Centrum Statystyk na potrzeby badania poziomu dojrzałości wykorzystania systemu – moduł centralny umożliwiać będzie eksport anonimowych raportów do systemów zewnętrznych np. dane.gov.pl. Stworzenie i udostępnienie powyższych modułów wynika ze zidentyfikowanych potrzeb jednostek administracji rządowej.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.