Wsparcie funkcjonowania kontrolerów krajowych w programach INTERREG w 2022 i 2023 roku
Celem projektu jest zapewnienie i utrzymanie na odpowiednim poziomie zasobów ludzkich niezbędnych do wykonywania zadań związanych z realizacją Umowy Partnerstwa. W jego ramach finansowane będą w urzędach wojewódzkich koszty zatrudnienia pracowników zaangażowanych w przeprowadzanie kontroli I stopnia w programach INTERREG w 2022 i 2023 roku oraz koszty dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla osób, które w 2021 roku wykonywały zadania kontrolera I stopnia. Celem projektu jest także utrzymanie niezbędnych warunków pracy gwarantujących skuteczne wykonywanie obowiązków przez kontrolerów w perspektywie 2021-2027 oraz zapewnienie tym pracownikom możliwości podnoszenia kwalifikacji. W ramach projektu przewiduje się ponadto realizację działań wspierających proces wymiany doświadczeń i informacji pomiędzy kontrolerami w poszczególnych urzędach wojewódzkich jak i pomiędzy kontrolerami a beneficjentami, finansowanie kosztów niezbędnych tłumaczeń oraz pokrycie kosztów związanych z przeprowadzaniem kontroli projektów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.