Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Ryczywół

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Ryczywół
wartość projektu
2 067 199,50 zł
dofinansowanie z UE
1 443 819,65 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
obornicki
program
Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
działanie
1.3. Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

W ramach realizacji projektu zostanie wdrożonych 7 e-usług: 5 e-usług na 5 poziomie dojrzałości – personalizacja (e-podatki, e-odpady, e-wnioski, e-zezwolenia, e-przedszkole) oraz 2 e-usługi na 4 poziomie dojrzałości – transakcja (e-konsultacje społeczne, e-rekrutacja). W ramach powyższych e-usług zostaną udostępnione interaktywne formularze, dzięki którym sprawy urzędowe będzie można załatwić od początku do końca drogą elektroniczną. Wnioskodawcą projektu jest Gmina Ryczywół. Realizacja projektu będzie odbywać się w Urzędzie Gminy Ryczywół oraz w wybranych 6 jednostkach podległych: Przedszkole Publiczne w Ryczywole, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ludomach, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryczywole, Gminny Ośrodek Kultury w Ryczywole, Centrum Integracji Społecznej oraz Szkoła Podstawowa w Ryczywole. Zakres rzeczowy projektu zakłada wykonanie i wdrożenie zintegrowanego systemu teleinformatycznego, w tym: wdrożenie e-usług, integracja systemów dziedzinowych, zakup szyny usług, budowę modułu obsługi interesanta wraz z formularzami, wdrożenie systemu płatności, wdrożenie EZD, konsultacji społecznych, systemu e-przedszkole, systemu e-rekrutacja. Zakupiony będzie także sprzęt komputerowy oraz serwerowy. Ponadto pracownicy Urzędu Gminy i jednostek podległych wezmą udział szkoleniu w celu przygotowania do prawidłowej i sprawnej obsługi interesantów na podstawie wdrożonego systemu i zbudowanej infrastruktury. Efektem realizacji projektu będzie poprawa jakości i efektywności świadczonych usług publicznych oraz poprawa procesów administracyjnych związanych ze świadczeniem usług publicznych poprzez wdrożenie zintegrowanej platformy teleinformatycznej, dzięki której mieszkańcy i interesanci Urzędu będą mieli ciągły dostęp i możliwość skorzystania z usług o wysokim stopniu dojrzałości. Wdrożenie inwestycji prowadzi do osiągnięcia założonych wskaźników produktu i rezultatu.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.