Rozszerzenie działalności firmy Netrix S.A. na nowe rynki zagraniczne
Charakterystyka projektu Celem projektu jest wypromowanie mobilnego multimodalnego tomografu ultradźwiękowego na rynkach zagranicznych poprzez udział w międzynarodowych imprezach targowych. Oczekiwane rezultaty Oczekiwanymi rezultatami projektu będzie rozpoczęcie sprzedaży mobilnego multimodalnego tomografu ultradźwiękowego na nowym rynku Niemieckim oraz w USA i Singapurze, poprzez nawiązanie kontaktów handlowych z potencjalnymi odbiorcami. Etapy projektu i sposoby ich realizacji Przygotowanie materiałów promocyjnych – wybór firmy, która przygotuje wzory oraz wykona materiały promocyjne Wyjazdy na imprezy targowe w charakterze wystawcy – rezerwacja miejsca na targi, transport na targi – bilety lotnicze, zakwaterowanie w kraju imprezy targowej Rozmowy z potencjalnymi odbiorcami – w trakcie trwania targów Podpisanie kontraktów handlowych
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.