Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Realizacja prac B+R w celu opracowania innowacji procesowej w postaci zautomatyzowanego systemu planowania kampanii influencer marketingu z wykorzystaniem algorytmów AI dla optymalizacji doboru influencerów i budżetu kampanii.

Name of the beneficiary
DAILY DOSE OF BEAUTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Project value
4 390 086,85 zł
Co-financing from the EU
2 947 883,12 zł
Voivodeship
mazowieckie
County
m.st. Warszawa
program
Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
action
1.1. Ścieżka SMART
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2021 - 2027

Przedmiotem projektu jest realizacja prac B+R w celu opracowania innowacji procesowej dotyczącej ulepszenia i automatyzacji procesu przygotowania kampanii influencer marketingu z uwzględnieniem briefu klienta i optymalizacji kosztów dzięki wykorzystaniu AI. Innowacja umożliwi automatyczną analizę danych z briefu klienta oraz dobór influencerów zgodnie z obiektywnymi kryteriami, co zapewni najwyższą skuteczność działań w porównaniu z efektami pracy ludzkiej. Potwierdza to m.in. literatura naukowa: – T. Davenport, A. Guha, D. Grewal, T. Bressgott “How artificial intelligence will change the future of marketing” (Journal of the Academy of Marketing Science), – L. Surya “ An Exploratory Study of AI and Big Data, and It’s Future in the United States” (International Journal of Creative Research Thoughts), – D. Santin, Francisco.J.Delgado, A. Valino “The measurement of technical efficiency: a neural network approach”( Taylor & Francis Online), – S. Verma, R. Sharma, S. Deb, D. Maitra “Artificial intelligence in marketing: Systematic review and future research direction”(International Journal of Information Management Data Insights), – S. Chintalapati, S. Kumar Pandey “Artificial intelligence in marketing: A systematic literature review ( International Journal of Market Research), – B. Vlacic, L. Corbo, S. Costa e Silva, M. Dabic „The evolving role of artificial intelligence in marketing: A review and research agenda ( Journal of Business Research). W naw. do literatury wnioski są następujące: 1. Sztuczna inteligencja (AI) może znacznie zwiększyć obiektywność procesu analizy danych i wyboru influencerów. Ludzie są podatni na różnego rodzaju uprzedzenia i emocje, które mogą wpływać na ich decyzje. Zastosowanie algorytmów AI eliminuje wpływ subiektywności na podejmowanie decyzji. Dzięki temu, analiza oparta na AI umożliwia bardziej obiektywne i precyzyjne oceny, co przekłada się na znaczącą poprawę jakości decyzji biznesowych i marketingowych (c.d. w komentarzu).

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl