Realizacja prac B+R w celu opracowania innowacji procesowej w postaci zautomatyzowanego systemu planowania kampanii influencer marketingu z wykorzystaniem algorytmów AI dla optymalizacji doboru influencerów i budżetu kampanii.
Przedmiotem projektu jest realizacja prac B+R w celu opracowania innowacji procesowej dotyczącej ulepszenia i automatyzacji procesu przygotowania kampanii influencer marketingu z uwzględnieniem briefu klienta i optymalizacji kosztów dzięki wykorzystaniu AI. Innowacja umożliwi automatyczną analizę danych z briefu klienta oraz dobór influencerów zgodnie z obiektywnymi kryteriami, co zapewni najwyższą skuteczność działań w porównaniu z efektami pracy ludzkiej. Potwierdza to m.in. literatura naukowa: – T. Davenport, A. Guha, D. Grewal, T. Bressgott “How artificial intelligence will change the future of marketing” (Journal of the Academy of Marketing Science), – L. Surya “ An Exploratory Study of AI and Big Data, and It’s Future in the United States” (International Journal of Creative Research Thoughts), – D. Santin, Francisco.J.Delgado, A. Valino “The measurement of technical efficiency: a neural network approach”( Taylor & Francis Online), – S. Verma, R. Sharma, S. Deb, D. Maitra “Artificial intelligence in marketing: Systematic review and future research direction”(International Journal of Information Management Data Insights), – S. Chintalapati, S. Kumar Pandey “Artificial intelligence in marketing: A systematic literature review ( International Journal of Market Research), – B. Vlacic, L. Corbo, S. Costa e Silva, M. Dabic „The evolving role of artificial intelligence in marketing: A review and research agenda ( Journal of Business Research). W naw. do literatury wnioski są następujące: 1. Sztuczna inteligencja (AI) może znacznie zwiększyć obiektywność procesu analizy danych i wyboru influencerów. Ludzie są podatni na różnego rodzaju uprzedzenia i emocje, które mogą wpływać na ich decyzje. Zastosowanie algorytmów AI eliminuje wpływ subiektywności na podejmowanie decyzji. Dzięki temu, analiza oparta na AI umożliwia bardziej obiektywne i precyzyjne oceny, co przekłada się na znaczącą poprawę jakości decyzji biznesowych i marketingowych (c.d. w komentarzu).
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.