Oparty na wizji komputerowej, automatyczny system do odwzorowywania rozgrywek sportowych w silniku gier komputerowych za pomocą trójwymiarowej wizualizacji w celu budowy wirtualnej, sportowej, rozszerzonej rzeczywistości (VR/ AR/ metaverse) do wykorzystania w branży medialnej oraz analityki.
1. Wnioskodawca: Planowany projekt B+R zostanie zrealizowany przez ReSpo.Vision Sp. z o.o. (dalej: „Spółka”, „Wnioskodawca”, “ReSpo.Vision”). Spółka zatrudnia blisko 30 najlepszych specjalistów w zakresie wizji komputerowej, deep learningu oraz sztucznej inteligencji. Wnioskodawca w trakcie swojej działalności miał już okazję nawiązać współpracę z tak uznanymi firmami jak Liverpool, Paris Saint-Germain czy Tempus Ex Machina, współpracując nad innowatorskimi projektami wykorzystującymi technologię zczytywania obrazu meczowego i pozyskiwania automatycznie generowanych danych dopasowanych do potrzeb odbiorcy. 2. Zakres projektu i jego rezultaty Głównym celem projektu jest budowa systemu umożliwiającego generowanie na żywo rzeczywistych wizualizacji sportowych w silniku klasy UNREAL 5 na bazie nagrań video z jednej kamery. Rezultatem będzie system (software) pozwalający wirtualizować rzeczywiste wydarzenia sportowe, którego produktem będą wirtualne wersje meczów oraz ich fragmenty (wykorzystywane np. jako klipy, powtórki, itd.). Produkt wyznaczy nowe trendy w sposobie transmisji piłki nożnej, zapewniając unikalny poziom immersji. 2.1 Funkcje: wykorzystanie do: • celów analitycznych i szkoleniowych w organizacjach sportowych (drużynach, federacjach), dzięki zastosowaniu metod wizualizacji w celu ulepszania procesów treningowych, jak i skautingowych, • celów uatrakcyjnienia transmisji sportowych dzięki niedostępnym do tej pory wizualizacjom 3D i sposobom przedstawiania obrazu- media, działalność medialna klubów, komunikacja z kibicami 2.2 Korzyści: • uatrakcyjnienie sportowego przekazu wizualnego dającego możliwość odtwarzania powtórek najciekawszych zdarzeń meczowych z dowolnej perspektywy/ujęcia kamery, • przeżywanie emocji prosto z murawy swojego ulubionego klubu w formie live z wykorzystaniem narzędzi (hardware) np. typu headset stosowanych w środowisku metaverse. • podniesienie umiejętności zawodników oraz poprawa jakości gry i wyników drużyn
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.