Akademia GOZ
Cel projektu
Celem projektu jest zwiększenie świadomości znaczenia i korzyści z wdrożenia gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) w przedsiębiorstwie.
Grupa docelowa:
Do udziału w projekcie zapraszamy 490 kobiet i 400 mężczyzn pracujących w 445 mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach, które chcą rozwinąć lub wdrożyć procesy GOZ.
Okres realizacji projektu: od 01.03.2024 do 28.02.2027
Okres trwania rekrutacji: od 01.04.2024 do 31.12.2026
lub do wyczerpania środków przeznaczonych na wsparcie. Nabór będziemy prowadzili cyklicznie, raz na kwartał przez 14 dni.
Zakres wsparcia
Proponujemy trzy rodzaje ścieżek szkoleniowych, które różnią się od siebie poziomem zaawansowania. Szkolenia oraz usługi doradcze będą prowadzone zdalnie lub stacjonarnie i przygotują przedsiębiorstwa do wdrożenia lub rozwoju procesów GOZ.
Kwota wsparcia
Nie jest wymagany wkład własny przedsiębiorstwa.
Dofinansowanie zostanie udzielone w ramach pomocy de minimis.
Wysokość dofinansowania przypadająca na 1 uczestnika/uczestniczkę zostanie obliczona indywidualnie na podstawie zdefiniowanych potrzeb szkoleniowych i doradczych.
Efekt udzielonego wsparcia:
Efektem szkolenia będzie uzyskanie kwalifikacji w zakresie zielonej ekonomii.
Efektem doradztwa będzie zaplanowanie albo zaprojektowanie nowego działania w przedsiębiorstwie, zgodnego z gospodarką o obiegu zamkniętym lub zmiany w dotychczasowych działaniach przedsiębiorstwa w zakresie GOZ.
Główny rezultat projektu
Liczba osób, które uzyskają kwalifikacje w zakresie zielonej ekonomii – 441 kobiet i 360 mężczyzn uczestniczących w projekcie.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.