Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Brodnickie Centrum Usług Społecznych - realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Miasta Brodnicy
wartość projektu
7 996 973,18 zł
dofinansowanie z UE
6 797 427,20 zł
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
brodnicki
program
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
działanie
8.24. USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny +
perspektywa
2021 - 2027

Projekt skierowany jest do mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy, osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (w tym z powodu wieku, stanu zdrowia, niepełnosprawności) i ich otoczenia oraz do osób doświadczających przemocy domowej – osoby w kryzysie. Celem projektu jest zwiększenie dostępności do usług opiekuńczych i społecznych w miejscu zamieszkania dla 60 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (w tym z powodu wieku, stanu zdrowia, niepełnosprawności), 50 osób doświadczających przemocy domowej oraz dla 70 os. potrzebujących wsparcia w zakresie zwiększenia mobilności, autonomii i bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2026 roku. Cel projektu zostanie zrealizowany poprzez zadania: – Utworzenie i funkcjonowanie Brodnickiego Centrum Usług Społecznych (BCUS) – typ 1; – Utworzenie i funkcjonowanie Dziennego Domu Pobytu dla 30 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z powodu wieku, stanu zdrowia i niepełnosprawności zapewniającym całodzienne usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz aktywizację w sferze fizycznej, intelektualnej oraz społecznej – nowa usługa – typ 3; – Utworzenie i funkcjonowanie 2 Klubów Samopomocy dla 30 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z powodu wieku, stanu zdrowia i niepełnosprawności – nowa usługa – typ 3; – Utworzenie i funkcjonowanie Centrum Wsparcia Osób i Rodzin w Kryzysie dla 50 osób (40 k, 10M) – typ 13. Dzienny Dom Pobytu funkcjonować będzie codziennie od poniedziałku do piątku po 8 godzin. Kluby Samopomocy funkcjonować będą po 3 razy w tygodniu po 5 godz. Kluby świadczyć będą usługi opiekuńcze i pomocowe. W przypadku usługi typu 3 przeprowadzimy rekrutację zgodnie z kryteriami. – Usługi zwiększające mobilność, autonomię i bezpieczeństwo dla 180 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – typ 11 w tym: a) Dowozy uczestników do DDP i Klubów Samopomocy busem dla niepełnosprawnych. b) Prowadzenie transp

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.