Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Dalsza internacjonalizacja i promocja innowacyjnej marki żywności Feel FIT na świecie

category
Name of the beneficiary
Newtrition Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Project value
204 789,42 zł
Co-financing from the EU
96 535,40 zł
Voivodeship
mazowieckie
County
m.st. Warszawa
program
Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
action
2.25. Promocja marki innowacyjnych MŚP
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2021 - 2027

Przedmiotem projektu jest dalszy rozwój eksportu innowacyjnej marki Feel FIT w kontekście jej promocji na rynkach międzynarodowych. Newtrition działa w sektorze spożywczym. Firma prowadzi działalność eksportową od roku 2019, kiedy to eksport stanowił poniżej 10%, w roku 2021 wyniósł 38% , w roku 2022 52% natomiast prognoza na 2023 wynosi ponad 60%. Dzięki udziałowi w projekcie firma planuje umocnić swoją pozycję eksportową na świecie w szczególności na rynkach Europy i Azji w tym Azji Wschodniej i Południowej. Firma zamierza wziąć udział w dwóch wydarzeniach targowych ze stoiskiem narodowym jako wystawca SIALPARIS 2024 w Paryżu I Anuga 2025 w Kolonii, które są targami na których spotka się z Klientami jak i potencjalnymi Klientami z całego świata. Newtrition zaplanowała udział w 3 misjach w roku 2024 w Azji (Singapur, Bangkok) jak i w Europie Londynie, mając na względzie zdobycie nowych rynków. W roku 2025 firma zaplanowała udział w misji we Włoszech na targach Tuttofood w Mediolanie, które są wyjątkowym wydarzeniem dla żywności wysokiej jakości, premium, na które przyjeżdżają także kontrahenci z całego świata. Ponadto firma chce rozpocząć przygotowania do eksportu na rynek USA dlatego zaplanowała pierwszą misję do USA, która ma na celu pozyskanie kontraktu z Ameryki Północnej, Środkowej bądź Południowej. Dodatkowo firma planuje działania promocyjne w zakresie wzmocnienie pozycji eksportowej w Niemczech jak i Francji, Niemcy to bardzo ważny Klient w strukturze eksportu, z możliwością jego dalszego rozwoju. Eksport do Francji choć na razie mały to regularny i w oparciu o kampanie promocyjną jest możliwość jego dalszego rozwinięcia. Promocja będzie się odbywać na platformie Amazon skierowanej do konsumenta z wykorzystaniem narzędzi SEM oferowanych przez Amazon. W wyniku projektu firma uzyska co najmniej 7 nowych kontraktów i realizację celu ekspansji i zwiększenia przychodów z eksportu marki Feel FIT w 2025 r o 141 467 zł względem roku 2022 (1414670zł).

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl