Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Wzrost konkurencyjności "AGRICO ­ DTL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością poprzez internacjonalizację działalności i promocję produktów (gama konserw mięsnych) na wybranych rynkach zagranicznych

category
Name of the beneficiary
"AGRICO - DTL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Project value
877 891,06 zł
Co-financing from the EU
370 197,07 zł
Voivodeship
wielkopolskie
County
kaliski
program
Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
action
2.25. Promocja marki innowacyjnych MŚP
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2021 - 2027

Głównym celem projektu jest wzmocnienie potencjału eksportowego firmy Agrico DTL na rynkach międzynarodowych poprzez promocję marki produktowej „Agrico”. Będzie to możliwe dzięki pozyskaniu nowych kontrahentów, zwiększeniu aktywności eksportowej oraz generowaniu dodatkowych przychodów z eksportu. Projekt wpisuje się w sektor spożywczy: przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją i sprzedażą mięsa i wyrobów z mięsa. W ramach projektu, firma planuje wzięcie udziału jako wystawca ze stoiskiem narodowym na prestiżowych targach: – SIAL PARIS 2024 – GULFOOD 2024 – ANUGA Kolonia (Niemcy) 2025 – SIAL PARIS 2026 – GULFOOD 2026 Stoisko zostanie zaprojektowane zgodnie z wizualizacją Marki Polskiej Gospodarki, co przyczyni się do budowania pozytywnego wizerunku firmy na arenie międzynarodowej. Dodatkowo, planowane są intensywne działania promocyjne, obejmujące kampanie reklamowe mające na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku AGRICO – DTL Sp. z o.o. oraz budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacyjnych, firma dąży do zwiększenia swojej rozpoznawalności na rynkach zagranicznych. Nawiązanie nowych relacji biznesowych i zawarcie kontraktów handlowych jest kolejnym kluczowym rezultatem projektu. Firma planuje wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie, aby skutecznie penetrować nowe rynki i budować trwałe relacje z partnerami zagranicznymi, z krajów takich jak m.in.: Niemcy, Francja, Wielka Brytania, kraje Bliskiego Wschodu. Całość działań przyczyni się do wzmocnienia pozycji firmy oraz zdobycia przewagi konkurencyjnej na wybranych rynkach. Poprzez promocję produktu marki Agrico, firma zamierza osiągnąć silną pozycję konkurencyjną na międzynarodowej arenie, co przełoży się na długoterminowy sukces i wzrost działalności eksportowej.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl