Promocja marki na rynkach zagranicznych innowacyjnej firmy Fischer Automotive z sektora motoryzacyjnego
Głównym celem projektu jest promocja marki innowacyjnej firmy Fischer Automotive Sp. z o.o. Sp. k. na rynkach zagranicznych poprzez udział w międzynarodowych imprezach targowych z sektora motoryzacyjnego. Firma planuje również wykreowanie wizerunku firmy jako solidnego partnera biznesowego oferującego wysokiej jakości produkty. Rezultatami projektu będą: wzrost wartości eksportu w sprzedaży ogółem i nowe podpisane kontrakty handlowe na rynkach zagranicznych. Projekt zakłada dwukrotny udział w charakterze wystawcy w targach: Automechanika Istanbul (Stambuł, Turcja) oraz AAPEX (Las Vegas, Stany Zjednoczone Ameryki), a także udział w ramach misji gospodarczych w targach: Australian Auto Aftermarket Expo (Melbourne, Australia), INA PAACE Automechanika Mexico City (Mexico City, Meksyk), dwukrotnie w Automechanika Frankfurt (Frankfurt, Niemcy), AAPEX (Las Vegas, Stany Zjednoczone Ameryki), ExpoMECÂNICA (Porto, Portugalia), Autotech (Kair, Egipt), Automechanika Dubai (Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie), Connected Car Japan Tokio (Tokio, Japonia), MOTORTEC International Automotive Industry Fair (Madryt, Hiszpania), Autopromotec (Bolonia, Włochy), Automechanika Birmingham (Birmingham, Wielka Brytania), Equip Auto (Paryż, Francja), Automechanika Buenos Aires (Buenos Aires, Argentyna).
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.