Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Platforma e-usług publicznych w Gminie Głogów Małopolski

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Głogów Małopolski
wartość projektu
5 429 010,28 zł
dofinansowanie z UE
4 418 628,67 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Celem głównym projektu jest rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Głogów Małopolski poprzez dostarczenie mieszkańcom i podmiotom gospodarczym nowoczesnych i bezpiecznych e-usług administracji lokalnej. Cele projektu są zgodne z celem FEPK.01.02 Cyfryzacja, określonym w SZOP – Czerpanie korzyści z cyfryzacji dla obywateli i przedsiębiorstw, organizacji badawczych i instytucji publicznych. Projekt stanowi kompleksową wizję rozwoju e-administracji publicznej w Gminie poprzez udostępnienie szeregu zaawansowanych i funkcjonalnie przyjaznych e-usług oraz prowadząc długofalowo do zmniejszenia kosztów funkcjonowania administracji samorządowej. Jego celem jest też poprawa bezpieczeństwa informatycznego wnioskodawcy. Przedsięwzięcie swoim zakresem obejmuje budowę platformy e-usług, cyberbezpieczeństwo i wdrażanie działań digitalizacyjnych. Realizacja umożliwi integrację obecnie oferowanych e-usług, wprowadzenie do oferty Gminy nowych e-usług i połączenie całości infrastruktury informatycznej i systemów dziedzinowych w jeden spójny organizm pozwalający na efektywne załatwianie spraw. Uruchomienie wszystkich planowanych usług wymaga jednak uzupełnienia zasobów teleinformatycznych i technologicznych oraz zastosowania bardziej nowoczesnych, kompleksowych rozwiązań. Przedmiot projektu oraz jego zakres obejmują realizację następujących zadań: Zadanie 1. Platforma e-usług publicznych Zadanie 2. Cyberbezpieczeństwo Zadanie 3. Digitalizacja zasobów GIS Zadanie 4. Platforma sprzętowa Zadanie 5. Szkolenia TIK Zadanie 6. Wniosek o dofinansowanie i doradztwo techniczne Zadanie 7. Koszty pośrednie Szczegółowy opis i uzasadnienie poszczególnych zadań przedstawiono w Sekcji IV ZADANIA. W obszarze społeczeństwa informacyjnego największym problemem jest niewystarczający dostęp do usług lokalnej administracji publicznej i usług z zakresu oświaty, a także brak efektywnego jednolitego systemu informatycznego zapewniającego stabilną i sprawną współpracę pomiędzy poszczególnymi jednos

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.