Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój e-usług i systemów informatycznych w Gminie Miasto Rzeszów

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Miasto Rzeszów
wartość projektu
9 930 405,00 zł
dofinansowanie z UE
7 500 000,00 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
m. Rzeszów
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Projekt ma za zadanie usprawnienie pracy trzech jednostek Gminy Miasto Rzeszów: Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa (UMRz), Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie (MZD) oraz Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie (ZZM). Obejmuje trzy niezależne grupy zadań: – Cyfryzację zasobów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz Aktów Własności Ziemi wraz z ich udostępnieniem w formie e-usług; – Budowę systemu zarządzania infrastrukturą drogową wraz z aktualizacją przedmiotowych ewidencji; – Utworzenie cyfrowej bazy danych zasobów przyrodniczych miasta Rzeszowa. Głównym problemem zidentyfikowanym dla projektu w zakresie baz danych geodezyjnych jest brak pełnej digitalizacji zbiorów archiwalnych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) znajdującego się w Urzędzie Miasta Rzeszowa. Taki stan utrudnia pracę Wydziałowi Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa, gdyż uniemożliwia pełną informatyzację procesu obsługi interesariusza. Projekt „Rozwój e-usług i systemów informatycznych w Gminie Miasto Rzeszów” dotyczy cyfryzacji materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Urzędzie Miasta Rzeszowa. Obejmuje trzy grupy dokumentów, które zostaną przekształcone do postaci cyfrowej. Są to: – Operaty techniczne Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, – Archiwalne mapy klasyfikacyjne, ewidencyjne i branżowe Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, – Akty Własności Ziemi. W ramach projektu nastąpi powiększenie zdigitalizowanego zasobu dokumentów PZGiK, w szczególności operatów technicznych i map klasyfikacyjnych oraz utworzenie cyfrowej bazy Aktów Własności Ziemi wraz z utworzeniem e-usługi na 4 poziomie dojrzałości. Realizacja projektu ma na celu usprawnienie procesu obsługi interesariuszy oraz skrócenie czasu dostępu do dokumentów znajdujących się w archiwach urzędu. Osobom niepełnosprawnym ułatwi dostęp do interesujących ich dokumentów poprzez wyeliminowanie konieczności osobistej wizyty w urzędzie, a pozostałym interesariu

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.