Wzrost konkurencyjności firmy Gąska Sp. z o.o. na arenie międzynarodowej dzięki udziałowi w zagranicznych targach i misjach gospodarczych
Wnioskodawca będzie realizował projekt w ramach Działania 2.25 Promocja marki innowacyjnych MŚP. Jako miejsca prowadzenia działań promocyjnych wybrane zostały rynki europejskie (Włochy, Niemcy, Austria, Wielka Brytania, Ukraina, Bułgaria, Hiszpania, Francja, Dania, Czechy, Litwa, Grecja, Mołdawia) i azjatyckie (Kazachstan, Uzbekistan). Zakres działań promocyjnych będzie obejmował udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b: a) w charakterze wystawcy, targi: – EIMA (Bolonia, Włochy, 2024, 2026, 2028) – AGRITECHNICA (Hanower, Niemcy, 2025, 2027, 2029) b) w charakterze odwiedzającego podczas misji gospodarczych, targi: – AGROMASHEXPO (Budapeszt, Węgry, 2024, 2025, 2028) – KAPASEI (Kowno, Litwa, 2024, 2025, 2027, 2028) – AgriTek Astana (Astana, Kazachstan, 2024) – MOLDAGROTECH (Kiszyniów, Mołdawia, 2024) – Agrotica (Saloniki, Grecja, 2024) – AgriTek Uzbekistan (Taszkent, Uzbekistan, 2024) – Austro Agrar (Tulln, Austria, 2024, 2025, 2027, 2029) – InterAGRO (Kijów, Ukraina, 2025, 2026, 2027) – TECHAGRO (Brno, Czechy, 2025) – Tillage-Live (Tadcaster, Wielka Brytania, 2025, 2027) – Agra (Lipsk, Niemcy, 2026, 2028, 2029) – FIMA (Saragossa, Hiszpania, 2026) – Bata Agro (Stara Zagora, Bułgaria, 2026) – SIMA (Paryż – Villepinte, Francja, 2026, 2028, 2029) – Agromek (Herning, Dania, 2027)
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.