Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Transformacja cyfrowa w Gminie Komańcza

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Komańcza
wartość projektu
2 021 190,67 zł
dofinansowanie z UE
1 693 324,24 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
sanocki
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedmiotem projektu jest uruchomienie e-usług publicznych dla mieszkańców na wysokim poziomie dojrzałości dostępnych z każdego miejsca i o każdej porze. Przedmiot projektu będzie mógł być zrealizowany poprzez wykonanie takiego zakresu jak: Modernizacja Systemów dziedzinowych, Systemów GIS oraz digitalizację zasobów Geodezyjnych. W ramach projektu Gmina Komańcza przewiduje również uruchomienie systemu e-Wizyta do komunikacji online z mieszkańcami, oraz uruchomienie Systemu pozwalającego pracownikom Urzędu Gminy na Zdalną Pracę gdy zajdzie taka potrzeba. Zakres Projektu obejmuje również Modernizację przestarzałego już systemu e-Rada, który pozwoli na udostępnianie informacji publicznej online dla mieszkańców z terenu Gminy. Wnioskodawca zamierza także zmodernizować istniejącą stronę www, tak aby była bardziej dostępna dla odbiorców. W ramach zakresu projektu zostanie uruchomiona Platforma Projektowa, która scentralizuje wszystkie powstałe w ramach projektu e-usługi w jednym miejscu. W ramach zakresu niezbędna będzie również modernizacja infrastruktury IT jako fundament pod modernizowane systemy informatyczne. Ogólne założenia projektu to poprawa jakości obsługi obywateli/obywatelek, usprawnienie komunikacji na linii mieszkaniec-Gmina, usprawnienie procesów administracyjnych oraz zwiększenie efektywności i transparentności działań Gminy. Zdiagnozowane problemy: 1. Brak wydajności: Tradycyjne usługi publiczne często generują kolejki i opóźnienia, co prowadzi do frustracji mieszkańców/nek. Istnieje potrzeba wprowadzenia e-usług, aby skrócić czas oczekiwania i zwiększyć wydajność obsługi. 2. Ograniczony dostęp: Obecne usługi publiczne są dostępne tylko w godzinach pracy Urzędu, co utrudnia mieszkankom/com korzystanie z nich. Wprowadzenie e-usług umożliwi dostęp do Urzędu przez 24 godziny na dobę, z dowolnego miejsca 3. Brak transparentności: Wiele procesów administracyjnych jest nadal opartych na tradycyjnych, papierowych dokumentach, co utrudnia ich monitorowanie i kont

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.