Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Nowoczesny e-urząd w Gminie Horyniec-Zdrój

category
Name of the beneficiary
Gmina Horyniec-Zdrój
Project value
5 349 232,09 zł
Co-financing from the EU
4 342 631,97 zł
Voivodeship
podkarpackie
County
lubaczowski
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
action
1.2. Cyfryzacja
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2021 - 2027

Gmina Horyniec traktuje projekt e-Urząd w Horyńcu Zdroju jako kontynuacją innego projektu: „Cyfrowy Urząd, e-Usługi w gminach Powiatu Lubaczowskiego” dzięki któremu dla mieszkańców i mieszkanek gminy uruchomiono podstawowy zakres e-Usług w 2017 r. Dobry odbiór w/w projektu oraz pandemia COVID 19 (ograniczenia, które pokazała) skłoniły władze Gminy do wyjścia naprzeciw oczekiwaniom i uruchomieniu na terenie gminy dodatkowych e-Usług i działań mających na celu usprawnienie działania szerokorozumianego Urzędu. Wnioskodawca w ramach projektu zaplanował stworzenie nowoczesnej platformy elektronicznej, która umożliwi mieszkańcom/kom dostęp do elektronicznego urzędu (e-Usług) w sposób zdalny. W ramach przygotowania projektu, przeprowadzono wywiady wśród przedstawicieli środowisk do których e-Usługi byłyby skierowane (miekszkanki/ńcy) oraz wśród beneficjentów pośrednich – pracowników Urzędu (w tym spółki zależnej – Usługi Komunalne -dalej UK) Najważniejszymi problemami, które zostały zdiagnozowane przez obydwie grupy to: i potrzeby zdiagnozowane wśród pracowników/czek i mieszkańców/ek: • Słaba wydajność pracy i kolejki do załatwienia części spraw w Urzędzie i UK. Część niedostępnych cyfrowo spraw do załatwienia wymaga wizyty klientów w Urzędzie co generuje opóźnienia w obsłudze. • Ograniczony dostęp do usług i: Niektóre usługi publiczne są̨ pożądane do wykorzystania w określonych terminach. Ograniczona ilość „okienek” do obsługi utrudnia mieszańcom/nkom korzystanie z nich oraz powoduje frustracje u pracowników. • Brak informacji o statusie sprawy- mieszkańcy nie mają możliwości monitorowania postępów i statusów zgłoszonych do załatwienia spraw. • Źle zorganizowane działanie EOD skutkuje brakiem wystarczającej integracji systemów dziedzinowych, co utrudnia sprawne załatwianie spraw. Projekt zakłada walkę z w/w problemami poprzez realizację założobych celów w postaci: • Uruchomienie nowych e-Usług, które rozszerzą zakres usług zdalnych Urzędu. • Ułatwienie dostępu do e-Usłu

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl