Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfryzacja w Gminie Chorkówka

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Chorkówka
wartość projektu
2 483 023,77 zł
dofinansowanie z UE
2 079 205,17 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
krośnieński (podkarpackie)
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedmiotem projektu jest inwestycja w zakup nowoczesnych usług świadczonych przez Gminę a udostępnionych osobom mieszkającym w Gminie i innym i osobom spoza terenu Gminy. Usługi te świadczone będą w formie e-usług. Kolejnym przedmiotem projektu jest wzmocnienie bezpieczeństwa sieci komputerowej gminnej. Zrealizowane to zostanie dzięki zakupowi zapory sieciowej chroniącej systemy komputerowe gminy przed nieuprawnionym dostępem mającym za zadanie zniszczenie lub kradzież zasobów gminnych. Gmina chce być bardziej dostępna cyfrowo w związku z tym planuje się dostosowanie stron internetowych jednostek gminnych do obowiązujących standardów dostępności cyfrowej. Dodatkowo gmina chce udostępnić osobom pracującym w Gminie możliwość pracy poza miejscem pracy i dlatego chce zakupić komputery przenośne. Zdiagnozowane problemy: Długi czas oczekiwania -w opinii mieszkańców i mieszkanek Gminy i innych klientów Gminy- na załatwienie spraw urzędowych. Osoby mieszkające w Gminie i inni klienci chcieliby móc załatwiać sprawy urzędowe z miejsca dla siebie wygodnego i w godzinach w których mają czas na takie sprawy. Brak transparentności: Wiele procesów administracyjnych jest nadal opartych na tradycyjnych, papierowych dokumentach, co utrudnia ich monitorowanie i kontrolę. E-Usługi publiczne przyczynią się do zwiększenia przejrzystości działań, umożliwiając monitorowanie postępów i statusów swoich spraw. Oraz ze strony osób pracujących w Gminie: Niski wskaźnik dwustronnej elektronicznej komunikacji na linii Gmina-mieszkaniec / mieszkanka oraz różnorodność systemów do załatwiania spraw urzędowych. Mnogość i brak integracji posiadanych systemów, a także przestarzała infrastruktura sprzętowa i softwerowa. Cele projektu. Realizacja inwestycji: zwiększy ilość e-usług publicznych świadczonych przez Urząd usprawni proces obsługi klientów ( mieszkańców i mieszkanek), pozwoli zdigitalizować część zasobów informacyjnych gminy i wykorzystać je w procesie świadczenia e-usług, pozwoli dać moż

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.