Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój usług cyfrowych w gminie Wiązownica

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Wiązownica
wartość projektu
1 278 297,28 zł
dofinansowanie z UE
1 086 552,68 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
jarosławski
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Projekt o nazwie ” Rozwój usług cyfrowych w gminie Wiązownica ” realizowany przez Gminę Wiązownica jest odpowiedzią na potrzeby lokalnej społeczności., postępu i wyzwań związanych z cyfryzacją Obecnie gmina oferuje e-usługi w ograniczonym zakresie, realizowane przez projekt „. Ich niewystarczający zakres był szczególnie zauważalny podczas pandemii Covid-19, kiedy tradycyjny kontakt z urzędem był bardzo utrudniony. Celem projektu jest rozbudowa i wdrożenie kolejnych e-usług dla gminy Wiązownica, poprzez stworzenie nowoczesnej platformy elektronicznej. Taka platforma umożliwi mieszkańcom dostęp do nowoczesnych usług publicznych za pośrednictwem Internetu, poprawiając jakość obsługi, usprawniając procesy administracyjne i zwiększając efektywność oraz transparentność działań gminy. Zidentyfikowano kilka problemów i potrzeb, zarówno wśród pracowników urzędu, jak i mieszkańców: 1. Długie kolejki i opóźnienia: Tradycyjne usługi publiczne często generują długie kolejki i opóźnienia, prowadząc do frustracji mieszkańców. Potrzebne jest wprowadzenie elektronicznych usług oraz udoskonalenie obecnych procedur. 2. Ograniczony dostęp do usług: Niektóre usługi publiczne są dostępne tylko w określonych godzinach lub miejscach. Wprowadzenie nowych e-usług umożliwi dostęp do nich całą dobę, z dowolnego miejsca. 3. Brak przejrzystości: Wiele procesów administracyjnych w gminie jest nadal oparte na tradycyjnych, papierowych dokumentach, utrudniając ich monitorowanie. Elektroniczne usługi publiczne przyczynią się do zwiększenia przejrzystości. 4. Niski wskaźnik komunikacji elektronicznej pomiędzy Gminą a obywatelami oraz zróżnicowanie systemów obsługi spraw urzędowych. 5. Brak adekwatnej integracji systemów specjalistycznych i przestarzała infrastruktura IT, co utrudnia efektywne załatwianie spraw. Główne cele projektu to: 1. Ułatwienie dostępu do usług: Wdrożenie platformy e-Usług integrującej wszystkie narzędzia i e-usługi w jednym miejscu, ułatwi mieszkańcom załatwianie wielu spraw

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.