Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wykorzystanie e-usług w udostępnianiu dziedzictwa kulturowego Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu

kategoria
nazwa beneficjenta
Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu
wartość projektu
1 778 060,27 zł
dofinansowanie z UE
1 445 577,46 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
krośnieński (podkarpackie)
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Realizacja projektu obejmuje wdrożenie czterech usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja, tj. w szczególności: – e-Usługa e-Bilet – umożliwiająca zakup biletu do Muzeum, – e-Usługa rezerwacji przewodnika – umożliwiająca zarezerwowanie usług przewodnika po muzeum na określoną godzinę, – e-Usługa rezerwacji sali konferencyjnej i pokoi noclegowych – polegająca na umożliwieniu zarezerwowania sali konferencyjnej i miejsc noclegowych, którymi dysponuje muzeum. – e-Repozytorium – umożliwiająca dostęp do zdigitalizowanej kolekcji Muzeum, zapoznanie się z zakresem kolekcji, pobranie interesującej pozycji. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej platformy elektronicznej, która umożliwi dostęp do ww. e-usług. Celem projektu jest poprawa jakości obsługi, digitalizacja zasobów, usprawnienie procesów administracyjnych oraz zwiększenie efektywności i transparentności działań. Do celów szczegółowych należą: – ułatwienie i usprawnienie dostępu do usług muzealnych: wdrożenie Platformy Projektowej integrującej wszystkie narzędzie i e-usługi w jednym miejscu, odbiorcy będą mogli skorzystać z wielu dogodności zdalnie; – digitalizacja zbiorów Muzeum w Żarnowcu i zwiększenie dostępności do cyfrowych zasobów poprzez ogólnodostępną Platformę Projektową; – stworzenie profesjonalnej instrukcji opisu dzieła sztuki w systemie ewidencyjnym opartej na standardzie międzynarodowym (rekomendowany Categories for the Description of Works of Art.), która będzie udostępniona dla innych muzeów; – zwiększenie efektywności administracji: e-usługi przyczynią się do automatyzacji procesów, eliminując zbędne procedury i ograniczając biurokrację i zużycie materiałów biurowych – eksploatacyjnych, co pozwoli oddelegować pracowników do innych zadań, z jednoczesnym wykazaniem oszczędności; – poprawa obsługi turystów: dzięki e-usługom uzyskają usprawnienie działań, skrócona zostanie ścieżka obiegu dokumentów, czas obsługi; – udostępnienie danych sektora publiczne

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.