Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Łódzkie otwarte dla cudzoziemców

category
Name of the beneficiary
Wojewoda Łódzki
Project value
8 804 000,00 zł
Co-financing from the EU
6 603 000,00 zł
Voivodeship
łódzkie
County
program
action
2.1. [LEGALNA MIGRACJA i INTEGRACJA] Wzmacnianie i rozwijanie legalnej migracji do państw członkowskich, zgodnie z ich potrzebami gospodarczymi i społecznymi, oraz promowanie skutecznej integracji i włączenia społecznego obywateli państw trzecich oraz przyczynianie się do tej integracji i tego włączenia
fund
Fundusz Azylu, Migracji i Integracji
perspective
2021 - 2027

Projekt obejmuje: – zatrudnienie docelowo przez okres 18 miesięcy 20 osób (w Łodzi, Skierniewicach, Piotrkowie Trybunalskim i Sieradzu)w ramach umów o pracę poza korpusem służby cywilnej, które będą wsparciem dla pracowników merytorycznych obsługujących klientów cudzoziemców z obszaru państw trzecich i umożliwią im skupienie się na działaniach merytorycznych, usprawniając proces rozpatrywania i obsługi składanych wniosków. Nowozatrudnieni pracownicy oprócz wykonywania prostych prac w postaci rejestracji i kompletowania wniosków przejmą również większość działań informacyjnych, tzn. odpowiadać będą na zapytania mailowe oraz w razie zaistnienia potrzeby pracować na infolinii jako call centerzy. Kontakt bezpośredni cudzoziemca z pracownikiem urzędu jest wartością ocenianą bardzo pozytywnie i często klienci zgłaszają zapytania czy będzie można uzyskiwać informacje na dodatkowych okienkach obsługowych. Planowany czas pracy zatrudnionych pracowników to: od godz. 8.00-16.00 lub w ramach dwuzmianowości pon. – pt. 7.00-15.00, 11.00-19.00, oraz soboty 8.00 – 15.00. – zorganizowanie Dni Otwartych dla cudzoziemców przez okres 24 miesięcy, przez 4 dni w tygodniu w godzinach 16-19 i w sobotę w godzinach 8-15 projektu – zorganizowanie wizyt studyjnych w wybranych urzędach wojewódzkich, w celu wymiany doświadczeń i sprawdzenia w praktyce działań związanych z obsługą OPT – zakup wyposażenia meblowego i teleinformatycznego, niezbędnego do realizacji zadań z zakresu legalizacji pobytu OPT – zakup wyposażenia niezbędnego do przechowywania akt dla łatwiejszego zarządzania dokumentami i sprawnego wyszukiwania akt cudzoziemców – rozbudowę i modernizację parteru wraz z przebudową pomieszczenia garażowego i terenu wokół siedziby głównej Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców przy ul Piotrkowskiej 103 w Łodzi w celu utworzenia dodatkowych stanowisk pracy oraz zapewnienia bezpieczniejszych i wygodniejszych warunków oczekiwania na obsługę dla klientów-cudzoziemców – zaplanowano równi

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl