Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Promocja marki produktowej Hardtank na rynkach światowych

kategoria
nazwa beneficjenta
Hard Beans Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
wartość projektu
879 618,52 zł
dofinansowanie z UE
355 678,37 zł
Województwo
opolskie
Powiat
m. Opole
program
Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
działanie
2.25. Promocja marki innowacyjnych MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedmiotem projektu pt.: „Promocja marki produktowej Hardtank na rynkach światowych” jest realizacja misji gospodarczych oraz uczestnictwo w wyd. targowym jako wystawca w celu promocji marki „Hardtank” należącej do przedsiębiorstwa Hard Beans. Urządzenia funkcjonujące pod nazwą własną Hardtank wykorzystują opatentowaną technologię szybkiej ekstrakcji na zimno i produkowane są obecnie w 2 wariantach. Wariant nr 1 to urządzenie podblatowe umożliwiające produkcję podczas jednego cyklu 20L napojów typu cold brew i nitro cold brew na bazie kawy, herbaty, cascary oraz ziół. Wariant nr 2 to urządzenie nazwane Baby Hardtank produkowane w wersji nablatowej, wykorzystujące ta samą technologię i umożliwiające produkcje 5L napoju jednorazowo. Sektor gospodarki w który wpisuje się projekt to sektor spożywczy. Zastosowana w urządzeniach opatentowana przez wnioskodawcę technologia o służy przygotowywaniu napojów typu cold brew oraz nitro cold brew powstających na bazie kawy, herbata, cascary oraz ziół. Wybranymi rynkami docelowymi są: – Europa – w szczególności takie kraje jak: Francja, Wielka Brytania, Holandia, Czechy, Austria, Szwajcaria, Dania oraz Niemcy, – Azja – w szczególności takie kraje jak Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie oraz Korea Południowa. – USA, Wnioskodawca zaplanował realizację projektu w oparciu o sprawdzony m.in: w projekcie w ramach Działania 3.3.3 POIR model misji gospodarczych połączony z udziałem w wydarzeniach targowych zgodnie z wymogami konkursu. W ramach projektu zaplanowano również udział w charakterze wystawcy na targach wskazanych na liście imprez targowych, a mianowicie GULFOOD 2026. Działania te wspierane będą poprzez kampanię promocyjno-informacyjne. Celem projektu jest zwiększenie sprzedaży eksportowej oraz nawiązanie relacji gospodarczych na rynkach światowych poprzez promocję marki produktowej HardTank. spodziewanymi rezultatami projektu będą: – wzrost przychodów z eksportu – 8 mln PLN, – podpisanie kontraktów handlowych – 12

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.