Promocja marki produktowej "Aroma Home" na rynkach międzynarodowych w latach 2024-2026
Projekt promocji marki produktowej „Aroma Home” na rynkach międzynarodowych w latach 2024-2026 realizowany będzie przez firmę MTM Industries Sp. z o.o. w ramach działania Promocja Marki Innowacyjnych MŚP (FENG 02.25) i wpisuje się w sektor kosmetyczny. Rynkami docelowymi projektu są: Unia Europejska, Wielka Brytania i Bliski Wschód. W ramach projektu spółka będzie promować swoje produkty pod marką Aroma Home jako wystawca podczas targów Beautyworld Middle East 2024 i 2025 w Dubaju (ZEA) oraz targów Cosmoprof Bologna 2025 i 2026 (Włochy), a także w ramach zaplanowanych zagranicznych misji wyjazdowych na targi: Ambiente Frankfurt 2024 i 2025 (Niemcy), Cosmoprof Bologna 2024 (Włochy) oraz Autumn Fair 2024 (Birmingham, Wielka Brytania). Wybór powyższych rynków oraz działań został dokonany w oparciu o dotychczasowe doświadczenie eksportowe oraz zdiagnozowany wysoki potencjał rynków, jak i wskazanych wydarzeń targowych. Działania w ramach projektu będą współfinansowane w formie pomocy na udział MŚP w targach oraz pomocy de minimis, a wkład własny zostanie pokryty ze środków własnych firmy. Nadrzędnym celem przedstawionego projektu jest promocja marki produktowej „Aroma Home” na wskazanych rynkach międzynarodowych poprzez pozyskanie nowych partnerów handlowych, a tym samym wzrost sprzedaży eksportowej. W wyniku realizacji projektu do 2028 r. planowane jest zawarcie 6 nowych kontraktów handlowych oraz zwiększenie przychodów z eksportu dotyczących produktów objętych projektem o 600000 zł.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.