Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie innowacji produktowych i procesowych dzięki zakupowi zestawu środków trwałych w Kazbud SMG Kazimierz Sapkowski, i rozbudowanie pakietu usług o usługi montażu płyt, witryn szklanych wielkoformatowych oraz paneli fotowoltaicznych na dużych wysokościach.

kategoria
nazwa beneficjenta
KAZBUD SMG KAZIMIERZ SAPKOWSKI
wartość projektu
2 227 225,99 zł
dofinansowanie z UE
1 084 012,68 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
sokólski
program
Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027
działanie
1.5. Wzrost konkurencyjności podlaskich przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedmiot projektu: Projekt dotyczy zakupów środków trwałych, które umożliwią świadczenie innowacyjnych usług, jakie nie występują na rynku regionalnym, budowlanych i około budowlanych przez przedsiębiorstwo, co zdecydowanie wzmocni jego konkurencyjność na rynku. Zakres rzeczowy to zakup 8 środków trwałych w tym 6 podnośników nożycowych oraz ładowarki teleskopowej i kompletu przyssawek do montażu płyt i witryn wielkoformatowych na dużych wysokościach oraz paneli fotowoltaicznych oraz podnośnika przegubowego obrotowego. Planowane do zakupu środki trwałe: 1. 2 podnośniki nożycowe 6,5m 2. 2 podnośniki nożycowe 7,8m 3. 2 podnośniki nożycowe 10m 4. ładowarka teleskopowa obrotowa 5. przyssawki do montażu płyt/witryn i paneli (komplet) 6. podnośnik przegubowy, obrotowy 15,86m Dodatkowo w ramach zaplanowanego przedsięwzięcia przedsiębiorstwo przeszkoli pracowników i właściciela pod kątem a. rozwoju umiejętności w zakresie inteligentnej specjalizacji, transformacji przemysłowej i przedsiębiorczości (według rodzaju umiejętności: zarządzanie) b. rozwoju umiejętności w zakresie inteligentnej specjalizacji, transformacji przemysłowej i przedsiębiorczości (według rodzaju umiejętności: przedsiębiorczość) Planowane działania to zakup w/w środków trwałych z uwzględnieniem przeprowadzenia procedur wyboru wykonawców oraz szkolenia dla kadry firmy. Etapy projektu: 1. dla środków trwałych: szacowanie przedmiotu zamówienia. Przeprowadzenie procedury wyboru wykonawców, zamówienie środków trwałych, zakup, 2. dla szkoleń: wybór szkolenia, wybór wykonawcy, odbycie szkolenia. Działania informacyjno-promocyjne będą przeprowadzone wielotorowo, zgodnie z wytycznymi w zakresie promocji projektów. Informacja o współfinansowaniu inwestycji przez UE będzie znajdować się na materiałach drukowanych w siedzibie firmy, zostanie też umieszczona na zakupionych środkach trwałych, a także na wszystkich materiałach informacyjnych przedsiębiorstwa. Dodatkowo zostanie stworzona strona WWW, na której znajdzie

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.