Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie systemu e-woda w Leskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o

kategoria
nazwa beneficjenta
Leskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.,
wartość projektu
4 555 722,04 zł
dofinansowanie z UE
3 819 537,95 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
leski
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedmiot i zakres projektu Przedmiotem projektu jest uruchomienie e-usług publicznych dla mieszkańców na wysokim poziomie dojrzałości dostępnych z każdego miejsca i o każdej porze. Przedmiot projektu będzie mógł być zrealizowany poprzez wykonanie takiego zakresu jak: Uruchomienie Systemu e-woda, Modernizacja Systemów GIS oraz digitalizację zasobów Geodezyjnych Ogólne założenia projektu: Uruchomienie systemu e-Woda, wraz z udostępnieniem e-Usług Publicznych, modernizacja sposobu prowadzenia odczytów zużycia wody (z manualnego na automatyczny) oraz rozliczania odbiorców Leskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego. Usprawnienie procesów administracyjnych oraz zwiększenie efektywności i transparentności działań Spółki W ramach zakresu projektu zostanie uruchomiona Platforma Projektowa, która scentralizuje wszystkie powstałe w ramach projektu e-usługi w jednym miejscu. W ramach zakresu niezbędna będzie również modernizacja infrastruktury IT jako fundament pod modernizowane systemy informatyczne Cele projektu: 1. Wydajność i dostępność: Poprzez wdrożenie Platformy Projektowej jako pojedynczego punktu kontaktowego, integrującej nowopowstałe narzędzia i e-usługi w jednym miejscu, mieszkańcy/nki będą mogli załatwiać wiele spraw online, bez konieczności osobistego stawiania się w jednostce. Automatyzacja tych procesów pozwoli na znacznie skrócić czasu realizacji usług, zmniejszy ilość formalności i ułatwi dostęp do usług. 2. Zwiększenie efektywności: Elektroniczne usługi publiczne przyczynią się do automatyzacji wielu procesów administracyjnych, eliminując zbędne procedury i ograniczając biurokrację i zużycie drogich materiałów biurowych – eksploatacyjnych. Pozwoli to też na optymalizacje pracy. 3. Poprawa obsługi: Dzięki e-usługom mieszkańcy/nki uzyskają usprawnienie działań administracji, skrócona zostanie ścieżka obiegu dokumentów, czas obsługi, oraz wyeliminowana zostanie konieczność wielokrotnych wizyt w urzędzie wpływająca negatywnie na zadowolenia. 4. Transparentność: Ele

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.