Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

e-Urząd w Gminie Krasiczyn

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Krasiczyn
wartość projektu
2 351 651,76 zł
dofinansowanie z UE
1 996 170,39 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
przemyski
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedmiotem projektu „e-Urząd w Gminie Krasiczyn” realizowanego przez Gminę Krasiczyn, jest uruchomienie e-Usług publicznych na wysokim poziomie dojrzałości, dostępnych dla jej mieszkańców. Wnioskodawca w ramach projektu planuje uruchomienie 16 e-Usług na co najmniej 4 poziomie dojrzałości (transakcja), oraz 1 e-Usługi na 3 poziomie dojrzałości. W chwili obecnej Gmina Krasiczyn nie świadczy e-Usług na wysokim poziomie dojrzałości, a ich brak był szczególnie widoczny w dobie pandemii Covid 19. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej Platformy Projektowej, która umożliwi mieszkańcom i mieszkankom dostęp do różnych usług publicznych w niedostępnej w tym momencie wersji cyfrowej. Aby taki stan rzeczy był możliwy, koniecznym jest zrealizowanie, planowanego zakresu projektu, tj. przede wszystkim: – Modernizacja systemów dziedzinowych. – Udostępnienie e-Usług Publicznych. – Modernizacja systemów GIS. – Digitalizacja zasobów. – Integracja z Elektronicznym Obiegiem Dokumentów modernizowanych systemów. – Uruchomienie systemu do pracy zdalnej. – Uruchomienie Platformy Projektowej. – Zakup sprzętu IT, stanowiącego fundament pod uruchamiane rozwiązania. Uzupełnianiem tego zakresu będą zaplanowane dla pracowników szkolenia z obsługi nowych systemów, a także usługi zewnętrzne, wspierające realizację projektu. Założenia projektu wywodzą się ze zdiagnozowanych problemów i szczegółowo określonych celów, tj.: Zdiagnozowane problemy: 1. Niska wydajność obsługi. 2. Ograniczony dostęp do usług urzędu. 3. Brak transparentności. 4. Niski wskaźnik dwustronnej elektronicznej komunikacji na linii Gmina – obywatel, obywatelka oraz różnorodność systemów do załatwiania spraw urzędowych. 5. Mnogość i brak integracji posiadanych systemów, a także przestarzała infrastruktura sprzętowa i softwerowa. Cele projektu: 1. Zwiększenie dostępności usług Gminy poprzez udostępnienie nowych procesów wpływających na poprawę jakości obsługi obywateli i obywa

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.