Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfryzacja usług w Gminie Markowa

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Markowa
wartość projektu
5 619 191,78 zł
dofinansowanie z UE
4 769 231,22 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
łańcucki
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Zakres projektu obejmuje dwa obszary tematyczne: 1) Informatyzacja procesów wewnętrznych w Gminie Markowa poprzez rozbudowę, modernizację i wdrożenie nowych systemów informatycznych z zapewnieniem niezbędnej infrastruktury informatycznej. 2) Zwiększenie dostępności usług publicznych świadczonych przez Urząd Gminy w Markowej poprzez: a. umożliwienie korzystania z tych usług drogą elektroniczną, b. udostępnienie rozwiązań front-office uwzględniających potrzeby osób niepełnosprawnych. c) digitalizację zasobów publicznych Informatyzacja procesów wewnętrznych, polegająca na modernizacji, rozbudowie i wdrożeniu nowych rozwiązań back-office bezpośrednio przyczynia się do rozwiązania problemów mieszkańców (np. skrócenie czasu załatwiania spraw), ale jest równocześnie warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu w ramach obszaru drugiego – udostępnienia nowych e-usług (bo zapewnia narzędzia niezbędne do procedowania wewnątrz urzędu spraw załatwianych zdalnie). Oba aspekty zmierzają do realizacji celu nadrzędnego, którym jest podniesienie jakości usług publicznych. Głównym celem projektu jest zwiększenie dostępności i jakości e-usług dla mieszkańców gminy, co ma ułatwić im korzystanie z usług elektronicznych. Zwiększy to efektywność załatwiania spraw, ułatwi dostęp do informacji publicznej, usprawni przepływ informacji oraz promować będzie komunikację elektroniczną między obywatelami a administracją publiczną. Szczegółowe cele projektu obejmują: – zwiększenie wykorzystania i poprawę jakości oferowanych usług publicznych, – dostarczenie usług o stopniu dojrzałości min. 4 – poziom transakcyjny (poprzez podniesienie poziomu transakcyjności usług istniejących lub utworzenie nowych). – usprawnienie obsługi klientów administracji w zakresie wybranych usług. – podniesienie poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego w urzędach, niezbędnego m.in. do bezpiecznego świadczenia e-usług i archiwizacji danych. – umożliwienie wdrożenia zdalnego systemu pracy dla pracowników Urzędu Gminy. – ud

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.