Wsparcie działań promocyjnych marki Smart Feed w celu zwiększenia jej rozpoznawalności na rynku międzynarodowym
Charakterystyka projektu Przedmiotem niniejszego projektu jest przeprowadzenie działań zmierzających do poprawy pozycji konkurencyjnej Wnioskodawcy na wybranych rynkach zagranicznych poprzez promowanie produktu firmy Smart Feed poprzez udział w międzynarodowych imprezach targowych. Oczekiwane rezultaty Oczekiwanymi rezultatami projektu będzie rozpoczęcie sprzedaży innowacyjnego oprogramowania dla układania dawek żywieniowych dla bydła na nowym rynku niemieckim, francuskim, holenderskim poprzez nawiązanie kontaktów handlowych z potencjalnymi odbiorcami. Etapy projektu i sposoby ich realizacji – Przygotowanie materiałów promocyjnych – Wyjazdy na imprezy targowe w charakterze wystawcy – Rozmowy z potencjalnymi odbiorcami – Podpisanie kontraktów handlowych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.