Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zapewnienie wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej w Koniuszy w zakresie przeprowadzanych kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska.

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Koniusza
wartość projektu
313 659,64 zł
dofinansowanie z UE
266 610,69 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
proszowicki
program
Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
działanie
2.5. Wdrażanie Programu ochrony powietrza
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Realizacja projektu ma na celu wsparcie realizacji działań będących w zakresie zadań Strażnika Gminnego w Gminie Koniusza. Gmina Koniusza zatrudnia strażnika gminnego i nie będzie wnioskować o zatrudnienie nowej/go strażniczki/strażnika w strukturach UG Koniusza. Straż Gminna znajduje się w rejestrze Wojewody i może spełniać swoje zadanie.Zakres wsparcia obejmuje wzmocnienie potencjału strażnika w ramach prowadzonych działań z przestrzegania przepisów ochrony środowiska z priorytetowym traktowaniem przepisów ochrony powietrza. Działalność ww. jest realizacją zapisów Programu ochrony powietrza. W ramach projektu planuje się : 1)doposażenie Strażnika Gminnego w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli, który dotychczas nie znajduje się w zasobie gminy w szczególności o pojazd elektryczny spełniający wymogi ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych wraz z zakupem i montażem stacji ładowania pojazdu elektrycznego. Dodatkowo strażnik zostanie wyposażony w niezbędny sprzęt ochronny, sprzęt do prowadzenia kontroli i działalności sprawozdawczej z kontroli. Szczegółowe koszty i zakres zakupionego sprzętu zostanie wskazany w opisanych kosztach projektu. Gmina Koniusza posiada w swoich zasobach sprzętu do poboru i zabezpieczenia próbek popiołu lub paliwa, czujniki czadu, drona do wstępnej weryfikacji i typowania budynków do kontroli, wilgotnościomierz do drewna, , mierniki jakości powietrza oraz wyświetlacz (tablice LED na terenie gminy Koniusza) prezentującego wyniki pomiarów, 2) wykonanie analiz próbek przez akredytowane laboratorium pobieranych przez strażnika gminnego, 3) wydruk materiałów informacyjnych (ulotki, broszury) o wymaganiach przepisów i dostępnych dofinansowaniach, skierowanych do mieszkańców, przekazywanych przez strażnika mieszkańcom, 4) udział strażnika w szkoleniach/ kursach dotyczących procedury poboru próbek, prawidłowego prowadzenia kontroli i postępowania w razie wykrycia naruszeń, szkoleń z obsługi zakupionego

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.