Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Wsparcie potencjału administracyjnego Biura Stowarzyszenia WŁOF - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka-etap I

category
Name of the beneficiary
Stowarzyszenie WŁOF-Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka
Project value
677 684,10 zł
Co-financing from the EU
576 031,48 zł
Voivodeship
kujawsko-pomorskie
County
m. Włocławek
program
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
action
5.11. WSPARCIE ADMINISTRACYJNE GMIN ZITY REGIONALNE
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2021 - 2027

Potrzeba realizacji projektu została określona w Strategii Terytorialnej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka.W związku z tym, iż niezbędnym elementem skutecznej i efektywnej realizacji zadań związanych z opracowaniem i wdrożeniem Strategii Terytorianej jest odpowiednio przygotowany zespół kadrowo-administracyjny obsługujący zawiązane Partnerstwo,istnieje potrzeba wsparcia finansowego dla tych jednostek,którym zostały powierzone zadania związane z prowadzeniem Polityki terytorialnej na terenie wyodrębnionego obszaru. Projekt będzie polegał na wsparciu zdolności administracyjnej Biura Stowarzyszenia WŁOF-Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka oraz będzie służył zapewnieniu obsługi instrumentów terytorialnych w zakresie m.in.:zatrudnienia pracowników Biura Stowarzyszenia WŁOF, zakupu materiałów biurowych dla bieżącej obsługi Biura Stowarzyszenia, wyposażenia Biura oraz stanowisk pracy.Zakres projektu obejmuje:Zadanie 1.Wsparcie funkcjonowania Biura Stowarzyszenia WŁOF,w tym:1.1Koszty utrzymania Biura: wynajem pomieszczenia,opłaty za energie elektryczną i co,zakup materiałów biurowych,zakup usług pocztowych,zakup art.spożywczych,1.2 Wynagrodzenia pracowników na stanowiskach: Dyrektor Biura wraz z dodatkiem specjalnym za koordynowanie projektu, Inspektor ds.koordynowania strategii i projektów, Inspektor ds.projektów i administracyjno-biurowych, Zadanie 2.Promocja projektu,w tym wykonanie plakatu(tabliczki), Zadanie 3.Zakup sprzętu i wyposażenia,w tym: zakup 3 szt. komputerów z oprogramowaniem; zakup mebli biurowych (biurka-3szt.,szafki pod biurka–3szt.,regał na dokumenty-2szt.,szafki na dokumenty-3szt.,krzesła-5szt.,wieszak na ubrania-1szt.);zakup urządzenia wielofunckynego-kserokopiarka-1 szt. Celem projektu jest stworzenie i utrzymanie odpowiednich warunków pracy oraz zatrudnienie wykwalifikowanych pracowników, gwarantujących skuteczne wykonywanie obowiązków związanych z realizacją Polityki Terytorialnej. W ramach proj

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl