Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zakup ciężkiego wozu pożarniczo-gaśniczego dla OSP w Kliczkowie Wielkim w celu przystosowania gminy do zmian klimatu i zapobieganiu ryzyku związanemu z klęskami żywiołowymi i katastrofami

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Brzeźnio
wartość projektu
1 645 125,00 zł
dofinansowanie z UE
1 398 356,25 zł
Województwo
łódzkie
Powiat
sieradzki
program
Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
działanie
2.8. Dostosowanie do zmian klimatu, zapobieganie klęskom i katastrofom
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

W celu przystosowania gminy do zmian klimatu i zapobieganiu ryzyku związanemu z klęskami żywiołowymi i katastrofami wnioskodawca planuje zakup ciężkiego wozu pożarniczo gaśniczego dla OSP w Kliczkowie Wielkim. Projekt składał się będzie z 2 zadań: Zakup ciężkiego wozu pożarniczo – gaśniczego oraz promocja projektu. W ramach zadania 1 wnioskodawca ogłosi z uwzględnieniem tzw. „zielonych zamówień przetarg” zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych na zakup ciężkiego wozu pożarniczo – gaśniczego. Zgodnie z założeniami projektu samochód posiadać będzie: Silnik o mocy nie mniejszej niż 330 kW z zapłonem samoczynnym, układ jezdny 4×4, autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 5200 l/min przy ciśnieniu 8 bar i min. 380 l/min przy ciśnieniu 40 bar. Zbiornik wody wykonany z materiałów kompozytowych o poj. Nominalnej 6,5 m3. Pojazd musi być wyposażony w co najmniej 1 wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 metrów na zwijadle. Działko wodno – pianowe DWP 16 o regulowanej wydajności min. 800 do 3200 l/min. Na pojeździe zapewnione będzie miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z „Wymaganiami dla ciężkich samochodów ratowinczo – gaśniczych”. Zadanie będzie realizowane w trybie dostaw. W ramach zadania 2 Wnioskodawca planuje realizację promocji projektu. W ramach zadania przewidziane zostały 2 elementy: plakaty informacyjne, które Wnioskodawca planuje umieścić w siedzibie Gminy oraz w miejscu stacjonowania zakupionego auta [2 szt.]. Zgodnie z założeniami projektu plakaty informacyjne zostaną wykonane bezpośrednio po podpisaniu umowy o dofinansowanie, ale nie później, niż 3 miesiące od jej podpisania; naklejki informacyjne na zakupiony wóz strażacki. Przewiduje się zakup 2 naklejek do umieszczenia po 2 stronach pojazdu. realizacja bezpośrednio po dostarczeniu pojazdu do gminy. Zadanie 2 realizowane będzie z uwzględnieniem przepisów ustaw prawo zamówień publicznych. Zgodnie z założeniami projektu zakupiony samochód zostanie oddany w użytkowanie

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.