Wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego do zarządzania magazynem, klientami oraz danymi sprzedażowymi w ramach cyfryzacji firmy Indygo S. C.
Przedmiotem projektu jest: 1. Stworzenie własnego sklepu internetowego, eliminując tym samym konieczność korzystania z innych systemów. To pozwoli na zdywersyfikowanie i uniezależnienie się od platform handlowych. Dopasowanie rozwiązań filtrów opisów zestawów do braży fashion. 2. Wprowadzenie elastycznego modułu do generowania feedów, umożliwiającego łatwą dostosowalność oferty do różnych źródeł sprzedaży. Dodatkowo, nowe moduły będą integrowane z różnymi kurierami, eliminując obecne trudności. 3. Wprowadzenie aplikacji mobilnej dla magazynu, umożliwiającej pracownikom kompletację zamówień bez konieczności korzystania z papierowych dokumentów. Aplikacja ta będzie również wykorzystywać zdjęcia produktów do ułatwienia identyfikacji. 4. wprowadzenie aplikacji mobilnej dla pracowników pakujących, umożliwiającej oznaczanie braków produktów oraz szybkie przekazywanie informacji do działu Obsługi Klienta. Aplikacja ta pozwoli także na wznawianie przerwanych pakietów. 5. wprowadzenie nowych funkcji, takich jak podział paczek na kurierów i towarów. To pozwoli na bardziej elastyczne zarządzanie pakowaniem, zwiększając jednocześnie efektywność w trakcie promocji i okresów zwiększonej sprzedaży. 6. przebudowa procesu obsługi zwrotów, umożliwiając magazynierom obsługę zwrotów za pomocą kolektora, co skróci czas przetwarzania zwrotów. 7. wprowadzenie narzędzi do analizy danych biznesowych, modułu kadrowego oraz wbudowanego komunikatora w oprogramowaniu ERP. Zrewolucjonizowany zostanie proces sprzedaży i logistyki magazynowej, a tym samym proces obsługi istniejących klientów. Nowy system informatyczny, z funkcjonalnościami wykraczającymi poza obecne oprogramowanie e-commerce IdoSell, wprowadza znaczące ulepszenia w zakresie przepływem zamówień i integracji z platformami sprzedażowymi oraz kurierskimi. Oferuje on również usprawnienia w procesie pakowania i wysyłki, co ma bezpośredni wpływ na zmniejszenie wskaźnika anulowanych zamówień. Zastosowanie aplikacji mobilnych do zbierani
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.