Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
prev slide next slide
image
tytuł projektu

Cyfryzacja Gminy Dębica

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Dębica
wartość projektu
4 118 543,99 zł
dofinansowanie z UE
3 498 501,26 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
dębicki
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

CELEM PROJEKTU jest podniesienie jakości warunków funkcjonowania administracji publicznej na terenie Gminy Dębica poprzez rozwój e – usług i wdrożenie nowych rozwiązań informatycznych służących mieszkańcom i pracownikom do 31.12.2025 r. Cele SZCZEGÓŁOWE projektu to: 1) usprawnienie obsługi obywateli i przedsiębiorców, poprzez wdrożenie 4 e-usług o wysokim poziomie interoperacyjności i wysokim stopniu dojrzałości ( na min 4 poziomie dojrzałości) posadowionych na jednej platformie, 2) podniesienie niezawodności funkcjonowania systemów IT związanych z projektem, poprzez zakup niezbędnej infrastruktury sprzętowej do obsługi systemu e-usług, przy zastosowani nowoczesnych technologii o wysokiej skalowalności. 3) zapewnienie obywatelom, przedsiębiorcom, instytucjom publicznym dostępności usług świadczonych Urząd Gminy Dębica (UGD), również za pomocą zaufanego profilu ePUAP. 4) zwiększenie efektywności usług świadczonych przez administrację publiczną oraz zmniejszenie obciążeń pracowników, poprzez zakup licencji do pracy zdalnej dla pracowników. 5) zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony danych przetwarzanych przez Gminę Dębica(GD). 6) poprawa warunków funkcjonowania i komunikacji wewnątrzadministracyjnej Gminy Dębica oraz ich jednostek podległych. 7) zmniejszenie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym na terenie GD. 8) Zwiększenie poziomu monitorowania jakości środowiska poprzez wdrożenie systemu do jego monitorowania, 9) podniesienie poziomu informatyzacji oraz konkurencyjności UGD. Zakres rzeczowy Projektu realizowany jest na terenie GD. Obejmuje on zakup niezbędnych usług i urządzeń w celu podniesienia efektywności i dostępności e-usług dla mieszkańców i przedsiębiorców działających na terenie gminy: – 4 e-usługi na min.4 poziomie dojrzałości, – wdrożenie systemu i stacji monitoringu środowiska – digitalizację zasobów (UGD) – wdrożenie systemów do pracy zdalnej i back – office dla pracowników UGD – modernizację infrastruktury IT i infrastruktury sieciowej, systemów operacyjny

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.