Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Tworzenie i rozwój e-usług publicznych w Ełku

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Miasto Ełk
wartość projektu
2 820 040,56 zł
dofinansowanie z UE
2 397 034,47 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
ełcki
program
Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur
działanie
1.6. E-usługi publiczne
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedmiotem projektu jest tworzenie i rozwój e-usług publicznych w mieście Ełk. Projekt obejmuje zwiększenie cyfryzacji usług publicznych w Ełku w celu zwiększenia dostępności i poprawy jakości e-usług w Urzędzie Miasta Ełku i jednostkach organizacyjnych Gminy Miasta Ełk, zwiększenie dostępności i jakości e-usług mieszkańców. Projekt polega na wdrożeniu 8 e-usług przez JST – Gminę Miasto Ełk.. Dwie z nich będą modyfikowane ze względu na swoje ograniczenia oprogramowania i ograniczenia funkcjonalne, przestarzałe. Sześć planowanych e-usług będzie całkowicie nowych. Aby prawidłowo wdrożyć planowane usługi, biorąc pod uwagę bezpieczeństwo cyfrowe i ograniczenia osób niepełnosprawnych należy zmodyfikować istniejącą infrastrukturę techniczną. Przewidziane jest również szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych i promocję projektu. Projekt przewiduje wdrożenie 5 zadań: Zadanie 1 E- usługi: – Usługa Ełcka Karta Miejska – Usługa budżet obywatelski – Pakiet usług obsługi NGO – Usługa konsultacji społecznych – Centralny rejestr rezerwacji obiektów miejskich. – Usługa e-przedszkolak – E-opłaty przedszkolne – Ełcka Usługa informacyjna. Wdrożenie 8 e-usług o stopniu dojrzałości minimum 4 i 5 Zadanie 2 Zapewnienie dostępności e-usług – Zapewnienie dostępności – Usługa Ełcka Karta Miejska – Zapewnienie dostępności – Usługa budżet obywatelski – Zapewnienie dostępności – Pakiet usług obsługi NGO – Zapewnienie dostępności – Usługa konsultacji społecznych – Zapewnienie dostępności – Centralny rejestr rezerwacji obiektów miejskich. – Zapewnienie dostępności – Usługa e-przedszkolak – Zapewnienie dostępności – E- opłaty przedszkolne – Zapewnienie dostępności – Ełcka Usługa informacyjna Zapewnienie dostępności do wdrażanych usług Zadanie 3 Infrastruktura techniczna, – System bezpieczeństwa z analizą logów – 1 szt. – System bezpiecznej komunikacji elektronicznej – 1 szt. – Serwery sieciowe – 2 szt. – System storage – 1 szt. – System do wykonywania kopii zapasowej – 1 szt.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.