Ekspansja eksportowa firmy SZALPOL dzięki realizacji programu Promocja marki innowacyjnych MŚP - EXPO
Projekt wpisuje się w sektor spożywczy. Wybrane rynki docelowe to Wietnam, Tajlandia i Japonia. W ramach projektu Wnioskodawca weźmie udział jako wystawca w 2 wydarzeniach targowych oraz udział w Polsko–Japońskiego Forum Eksportowym (20.05.2025). Głównym celem projektu jest promowanie marki FARMERS CHOICE oraz wzrost sprzedaży eksportowej firmy na rynkach zagranicznych. Cele jakościowe na poziomie produktu: 1. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstwa 2. Zintensyfikowanie powiązań z zagr. partnerami. 3. Zwiększenie rozpoznawalności marki firmy na wybranych rynkach docelowych Cele ilościowe: rezultatem projektu mają być łącznie 5 nowych kontraktów na łączną kwotę 1,2 mln zł. Tajlandia 2 kontrakty, 0,5 mln PLN przychodów Wietnam, 2 kontrakty, 0,5 mln PLN przychodów Japonia, 1 kontrakt, 0,2 mln PLN przychodów W ramach realizacji projektu Wnioskodawca będzie miał na celu pozyskanie nowych kontrahentów i zdobycie co najmniej 5 nowych kontraktów. Firma wykorzysta osiągnięte rezultaty w celu dalszej ekspansji zagranicznej. Dzięki wzrostowi przychodów z eksportu, firma będzie miała możliwość ekspansji na nowe rynki. Dzięki większej rozpoznawalności na rynkach zagranicznych Wnioskodawca ma większą szansę na pozyskanie nowych kontrahentów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.