Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie zaawansowanego systemu Customer Relationship Management (CRM) przez firmę Doradztwo Dominik Herberholz w celu świadczenia usług zarządzania relacjami z klientami

kategoria
nazwa beneficjenta
Doradztwo Dominik Herberholz
wartość projektu
699 000,00 zł
dofinansowanie z UE
489 300,00 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
turecki
program
Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
działanie
10.2. Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach
fundusz
Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji
perspektywa
2021 - 2027

Celem przedsięwzięcia jest adaptacja firmy Doradztwo Dominik Herberholz (dalej jako: DDH) do zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych poprzez inwestycje w wartości niematerialne i prawne, które pozwolą zaoferować klientom Wnioskodawcy zaawansowane i innowacyjne usługi związane z zarządzaniem relacjami z Klientami. Konieczność inwestycji w automatyczne rozwiązania związane z usługami zarządzanie relacjami z klientami wynika również z rozwoju sztucznej inteligencji (AI – Artificial Intelligence). Współczesne narzędzia coraz bardziej wykorzystują zaawansowane technologie oparte na sztucznej inteligencji, co pozwala na skuteczniejszą optymalizację procesu zarządzania bazą danych klientów. Inwestycja będąca przedmiotem niniejszego projektu jest podyktowana chęcią odpowiedzenia na stawiane przez rynek wyzwania. Aby zwiększyć konkurencyjność należy wdrożyć do oferty DDH nowe usługi, a osiągniecie tego możliwie będzie dzięki rozwojowi posiadanych zasobów i wzrostowi zatrudnienia. Odpowiadając na zdefiniowane wyzwania zdecydowano o podjęciu działań inwestycyjnych, których celem będzie uzyskanie wymiernych efektów ekonomicznych, które wpłyną na wzrost potencjału przedsiębiorstwa w obliczu rynkowych zmian transformacyjnych. W wyniku realizacji projektu nastąpi dywersyfikacja oferty usługowej oraz nastąpi wzrost efektywności i usprawnienie organizacji pracy poprzez wprowadzenie zaawansowanych rozwiązań ICT, usprawniających procesy świadczenia usług. Poprzez zwiększenie skali działalności i wydajności Wnioskodawca utworzy 1 nowe miejsce pracy, prowadząc do poprawy sytuacji na rynku pracy i rozwoju lokalnego. Pracownik ten będzie miał możliwość podniesienia swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach dotyczących obsługi nowego, zaawansowanego systemu informatycznego, co służy profesjonalizacji kadr. Podsumowując, postawione cele pozwolą na uzyskanie zaplanowanych efektów: 1) Liczba nowych usług – 1 szt. (usługa zarządzaniem relacjami z Klientami); 2) Lic

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.