Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Koszty funkcjonowania Departamentu Rozwoju Obszarów Wiejskich realizującego zadnia w ramach kontynuacji prac wdrożeniowych PO Rybactwo i Morze na lata 2014-2020 wypłacone w roku 2024.

category
Name of the beneficiary
Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Project value
23 779,89 zł
Co-financing from the EU
16 645,92 zł
Voivodeship
kujawsko-pomorskie
County
m. Toruń
program
Fundusze Europejskie dla Rybactwa
action
5.1. Wsparcie administracji i ewaluacja / Zapewnienie skutecznego systemu informacji i promocji programu oraz realizowanych w jego ramach instrumentów
fund
Europejski Fundusz Morski, Rybacki i Akwakultury
perspective
2021 - 2027

W ramach projektu będą finansowane koszty najmu i utrzymania pomieszczeń biurowych, podróży służbowych i podnoszenia kwalifikacji pracowników oraz zakup usług i produktów na potrzeby komórki zatrudniającej pracowników zaangażowanych w prace na rzecz kontynuacji prac wdrożeniowych PO Rybactwo i Morze 2014-2020 zapewniając tym samym sprawne wykonywanie powierzonych zadań. Departament Rozwoju Obszarów Wiejskich w związku z brakiem wolnych pomieszczeń należących do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, wynajmuje pomieszczenia zlokalizowane przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 73. Pracownicy departamentu zajmują się wdrażaniem dwóch programów: PROW 2014-2020 oraz kontynuacją wdrażania programu Rybactwo i Morze 2014-2020. Koszty związane z wynajmem i utrzymaniem pomieszczeń są rozliczane pomiędzy pomoc techniczną obu programów zgodnie z zaangażowaniem czynnych pracowników we wdrażanie programów w poszczególnych miesiącach. Ponadto w niniejszym wniosku zostały uwzględnione następujące koszty ponoszone w Departamencie Rozwoju Obszarów Wiejskich w związku z kontynuacją prac wdrożeniowych PO Rybactwo i Morze oraz pomocy technicznej FEdR: -obsługi prawnej świadczonej przez kancelarię prawną, która w każdym miesiącu, w sprawozdaniu do rachunku określa procent prac wykonanych w ramach wdrażanych w departamencie programów, -usługi sprzątania pomieszczeń świadczonej na podstawie umowy zlecenia z osobą fizyczną, -zakupu środków czystości, -zakupu materiałów biurowych i innych niezbędnych do wykonywania pracy typu: pieczątki, dyski itp, -okresowych przeglądów, konserwacji i naprawy sprzętu biurowego, w szczególności urządzeń wielofunkcyjnych, -zakupu usług pocztowych -przeglądu, utrzymania, napraw i zakupu paliwa do samochodu służbowego wykorzystywanego wyłącznie na cele związane w kontynuacją prac wdrożeniowych PO Rybactwo i Morze 2014-2020 -koszt utrzymania ekspresu do kawy (środki do odkamienienia i czyszczenia oraz kawy), -koszt użytkowania telefonów stacjonarn

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl