MAGOS (Multiplatform Automatic Graphic Optimisation System) - Zautomatyzowane narzędzie do optymalizacji kolekcji graficznych w grach VR.
Projekt ten ma na celu rozwój innowacyjnej technologii opartej na sztucznej inteligencji do automatyzacji optymalizacji grafiki w grach VR (Rzeczywistość Wirtualna). Kluczowym zadaniem jest zwiększenie efektywności tego procesu w stosunku do metod manualnych. Narzędzie będzie skupiać się na trzech głównych wyzwaniach związanych z produkcją gier VR na różne platformy. Po pierwsze, optymalizacji poziomów gier komputerowych, co obejmuje lepsze zarządzanie zasobami graficznymi i poprawę wydajności poprzez redukcję liczby wywołań rysowania (tzw. draw call) i liczby trójkątów w modelach 3D. Po drugie, narzędzie będzie prowadzić automatyczne testowanie wydajności, umożliwiając szybką identyfikację i rozwiązywanie problemów wydajnościowych na różnych konfiguracjach sprzętowych. Ostatnim będzie automatyzacja doboru ustawień optymalizacyjnych dla obiektów graficznych na wiele platform jednocześnie. Rynek sprzętu do gier VR podzielił się na segmenty: PC VR, Console VR i Mobile VR, każdy z własnymi wymaganiami wydajnościowymi. Opracowana przez Wnioskodawcę technologia pozwoli Wnioskodawcy optymalizować gry VR pod różne platformy równocześnie, co jest istotne dla sukcesu komercyjnego. Dla producenta gier VR, niezmiernie ważne jest, aby jego produkt pojawił się na jak największej ilości platform, a co za tym idzie równoległa optymalizacja pod różne platformy jest kluczowa do uzyskania tego celu. Rezultaty projektu przyczynią się do przyspieszenia procesu produkcji multiplatformowych tytułów VR. Brak na rynku rozwiązań wspierających automatyczną optymalizację i testowanie wydajności gier VR na wielu platformach jednocześnie. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, nasze narzędzie będzie mogło uczyć się parametrów nowych urządzeń VR, czyniąc je rozwiązaniem uniwersalnym na przyszłość. Beneficjentami rezultatów projektu będzie Wnioskodawca oraz zatrudniany przez niego zespół specjalistów odpowiedzialnych za produkcję gier VR na różne platformy sprzętowe.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.