Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy

kategoria
nazwa beneficjenta
MIASTO PUŁAWY
wartość projektu
3 502 488,00 zł
dofinansowanie z UE
2 886 050,10 zł
Województwo
lubelskie
Powiat
puławski
program
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
działanie
2.2. Cyfrowe Lubelskie w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskich Obszarów Funkcjonalnych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

W wyniku rozwoju technologii informatycznych pojawiają się nowe możliwości usprawnienia funkcjonowania administracji publicznej w zakresie obsługi mieszkańców i innych podmiotów. Posiadane przez jst narzędzia informatyczne są często przestarzałe lub ich nie posiadają, a wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań jest bardzo kosztowne. Szczególna potrzeba to wdrożenie bezpiecznego i niezawodnego systemu elektronicznego zarządzania przepływem dokumentów w wybranych jednostkach podległych gminie, niezbędnego do wdrożenia e-usług. Wprowadzone oprogramowanie ułatwi i znacznie skróci czas obsługi spraw, przeprowadzanie analiz oraz realizacji obowiązków sprawozdawczych, wynikających z przepisów prawa. Cel: a) Poprawa dostępu do e-usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców MOF Puławy, b) poprawa komunikacji pomiędzy urzędami administracji publicznej a mieszkańcami i przedsiębiorcami, c) Poprawa jakości życia mieszkańców dzięki rozpowszechnieniu wykorzystania e-usług publicznych. Odbiorcy: jednostki administracji, mieszkańcy i inne podmioty działające na terenie MOF Puławy. 1. Stworzenie systemu pozwalającego na elektroniczną obsługę mieszkańca MOF celem efektywniejszego załatwienia elektronicznych spraw w urzędzie. System pozwoli na załatwienie spraw dotyczących elektronicznych usług m. in. z zakresu podatków, należności, opłat i innych spraw, które umożliwią załatwienie w sposób bezpieczny poprzez usługi elektroniczne. Usługi te będą uruchomione na specjalnym portalu oraz zostaną dostosowane do potrzeb użytkownika. Dzięki zintegrowaniu różnych danych tj. z istniejących i przyszłych systemów dziedzinowych, odbiorca uzyska informacje, uzupełni dane w formularzach, prześle je, wniesie opłaty i uzyska np. decyzje, zaświadczenia, zezwolenia itp.). System ten będzie przejrzysty, zorientowany na potrzeby użytkownika, umożliwi pełne wykorzystanie nowych technologii w zakresie dostępu do e-usług oraz będzie dostępny dla osób z niepełnosprawnościami, umożliwiając tym samym ko

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.